چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ ۰۰:۴۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سرپرست سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز با بیان اینکه اداره کلانشهرها با صدور پروانه ساختمانی و عوارض امکان‌پذیر نیست افزود: سازمان سرمایه‌گذاری به عنوان قلب مجموعه شهرداری وظیفه تقویت دیگر حوزه‌ها را بر عهده دارد؛ از این رو با تعریف پیوست سرمایه گذاری برای پروژه های عمرانی بستر را برای توسعه اقتصادی و تقویت اقتصاد فرهنگ در شهر شیراز فراهم خواهیم کرد.

به گزارش پیام خبر،حمیدرضا اسماعیلی ضمن اشاره به چشم انداز جدید این سازمان برای افزایش سرمایه گذاری در شیراز گفت: تقویت نگاه کارشناسی با محوریت حفظ حرمت سرمایه‌گذار و توسعه اقتصادی شهر شیراز، گام اول برای حرکت جدی سازمان خواهد بود.

اسماعیلی با بیان اینکه تصویب ۱۵هزار بودجه برای جذب سرمایه‌گذاری در سال ۱۴۰۱ به معنای این است که سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری شیراز باید تقویت شود و با جدیت بیشتری کار کند، اظهار کرد: در جهان امروز که سرعت در همه ابعاد زندگی اصل اساسی است، تسریع در انجام امور و پاسخگویی به سرمایه‌گذار، مهم‌ترین عامل افزایش جذب سرمایه‌گذاری است.

او افزود: در شرایطی که اداره کلانشهرها با صدور پروانه ساختمانی و عوارض امکان‌پذیر نیست، سازمان سرمایه‌گذاری به عنوان قلب مجموعه شهرداری وظیفه تقویت دیگر حوزه‌ها را بر عهده دارد؛ از این رو با تعریف پیوست سرمایه گذاری برای پروژه های عمرانی بستر را برای توسعه اقتصادی و تقویت اقتصاد فرهنگ در شهر شیراز فراهم  خواهیم کرد. سرپرست سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز تاکید کرد: شهرداری نباید خود را قیم مردم بداند؛ به دنبال این نگاه، سازمان سرمایه‌گذاری نیز باید خود را شریک سرمایه‌گذار بداند و در طی مسیر سرمایه‌گذاری گام به گام با او همراه باشد. اسماعیلی گفت: ایجاد پنجره واحد، راه‌اندازی میز مشترک سرمایه‌گذاری، اجرای نظام پیشنهاد مؤثر و کارساز در حوزه سرمایه‌گذاری، تعامل کارامد با سایر دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان، هم‌اندیشی با سرمایه‌گذاران و استفاده از تجربیات آنها و برنامه‌ریزی برای آغاز جذب سرمایه‌گذاری خارجی، تعریف بسته‌های جذاب و سودآور متناسب با ظرفیت‌های شهر شیراز و داشته‌های شهرداری، ورود به سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری‌های نوین و... از رویکردهای جدید این سازمان است.

 

کد خبر 178847

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید