پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
پنج شنبه, ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ ۲۱:۱۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
 استاندار فارس گفت: یکی از معیارهای ارزیابی فرمانداران شهرستان‌های فارس در سال ۱۴۰۱ کاهش طلاق و افزایش ازدواج در شهرستان های استان خواهد بود.

به گزارش پیام خبر،محمدهادی ایمانیه در اولین همایش خانواده متعالی که در دانشگاه شیراز برگزار شد، گفت: تدبیر نماینده ولی‌فقیه در فارس برای رونمایی از برش مهندسی فرهنگی استان اقدام قابل توجهی است.

استاندار فارس افزود: در سال ۱۴۰۱ شاهد افزایش اقدامات شهرداری شیراز در محله‌های مسجد محور خواهیم بود که در تعالی طرح خانواده متعالی سهم بسزایی دارد. او اضافه کرد: در صحنه عمل امروز شاهد اجرا کردن بسیاری از امور هستیم و حمایت از خانواده امر بسیار مهمی است زیرا حفظ کیان خانواده به حفظ جامعه می‌انجامد. استاندار فارس تاکید کرد: تشکیل خانواده موجب ایجاد مسئولیت بیشتری در فرد می‌شود و حتی دانشجویان متاهل نیز با مسئولیت بیشتر در درس خواندن موفق تر عمل می‌کنند. ایمانیه با اشاره به جهش ملی مسکن بیان کرد: در دیدار با ریاست جمهوری بر تشویق به تاهل در این طرح تاکید کردم و برای مجردها خواستار ثبت نام در این طرح شدم تا سند و کلید در زمان ازدواج به این ثبت نام کنندگان ارائه شود که مورد توافق قرار گرفت. او ادامه داد: از سیاست‌های اصلی فارس، تشکیل خانواده و حفظ خانواده است و با تدبیر مسئول نهاد ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، طرح «بهار نکو» از این برنامه‌هاست که هیچ عقدی ثبت نشود تا دوره ویژه مهارت در این طرح را بگذرانند که در شهرهایی که این طرح اجرا شد طلاق ها کاهش یافت که این طرح به تایید شورای انقلاب فرهنگی کشور نیز رسید.

 

کد خبر 179407

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید