شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
یکشنبه, ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ۰۲:۴۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تیم بحران زده فجرشهید سپاسی شیراز در هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال باید رودرروی تیم پرمهره سپاهان اصفهان قرار بگیرد.

به گزارش پیام خبر، در هفته ۲۱ مسابقات دسته برتر فوتبال باشگاه های کشور، تیم های سپاهان اصفهان و فجر شهید سپاسی شیراز از ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۱۵ اسفندماه به میزبانی ورزشگاه نقش جهان مقابل هم صف آرایی می کنند.

علی اصغر کلانتری سرمربی فجرشهید سپاسی شیراز در نشست خبری پیش از این دیدار گفت:این بازی برای هر دوتیم که شرایط خاصی دارند سرنوشت ساز بوده و با دیدن فیلم ۳ بازی گذشته سپاهان روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کردیم و جای هیچ گونه اشتباهی برای ما و تیم سپاهان وجود ندارد و تلاش ما کار کردن روی ساختار دفاعی و کم کردن اشتباهات و استفاده از موقعیت ها برای زدن گل بوده است.

او اظهار کرد: متاسفانه بدلیل شرایط نامساعد چمن ورزشگاه حافظیه ۳ بازیکن فجر با مشکل مصدومیت روبرو شدند و بازی با سپاهان را از دست دادند اما سایر بازیکنان با تلاشی که در تمرینات داشتند به خوبی جای این نفرات را پر خواهند کرد.

در جدول رده بندی این رقابت ها سپاهان اصفهان با ۳۵ امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی قرار دارد و برای تثبیت جایگاهش چاره ای جز شکست فجر ندارد و تیم زردپوش شیرازی هم که با ۱۵ امتیاز در رده ۱۴ قرار گرفته برای فرار از انتهای جدول باید مقابل سپاهان موفق به کسب حداقل امتیاز شود.

دیدار رفت دو تیم چهارشنبه سوم آذرماه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد که تیم سپاهان با گل های عزت اله پورقاز و محمدرضا حسینی به برتری دست یافت.

سپاهان و فجرسپاسی در تاریخ لیگ برتر ۲۵ بار به مصاف هم رفته‌اند که در این بین هر کدام از دو تیم ۹ بار پیروز شده‌اند و هفت دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

در ۲۵ جدال دو تیم ۵۰ گل به ثمر رسیده که سهم سپاهان ۲۹ گل و فجرسپاسی ۲۱ گل بوده است.

در ۱۲ دیدار برگزار شده سپاهان و فجرشهید سپاسی در اصفهان، طلایی پوشان اصفهانی نیمی از دیدارها را برده اند و ۲ دیدار نیز با برتری فجرسپاسی به پایان رسیده است. 

امیرسامان سلطانی و کمک هایش محمد عطایی و فرهاد فرهادپور قضاوت بازی سپاهان اصفهان و فجرشهید سپاسی شیراز را برعهده دارند.

 

کد خبر 179620

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید