چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ۱۴:۴۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نمایشگاه تخصصی بانک، بورس و بیمه ، فرصت‌های سرمایه گذاری ودوازدهمین نمایشگاه تخصصی سفره هفت سین، صنایع دستی، گل آرایی و هنر‌های دستی در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس شروع به کار کرد.

به گزارش پیام خبر،مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: هفتمین نمایشگاه تخصصی بانک، بورس و بیمه و ششمین نمایشگاه تخصصی فرصت‌های سرمایه گذاری در سالن ملاصدرا به مساحت دو هزار متر مربع و با حضور ۲۰ شرکت و موسسه فعال در این حوزه با محوریت معرفی قابلیت‌های داخلی و دستاورد‌های بازار سرمایه و بیمه کشور و توسعه فرهنگ سهامداری و سرمایه گذاری و حمایت از کسب و کار‌های استارت آپی برگزار می‌گردد.

فرهادی همچنین از اختصاص سه سالن سرو، نرگس و بهار به متراژ شش هزار متر مربع به دوازدهمین نمایشگاه تخصصی سفره هفت سین، صنایع دستی، گل آرایی و هنر‌های دستی بانوان خبر داد و افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه حمایت از تولیدات خانگی و ترغیب و تشویق بانوان هنرمند جهت ایجاد مشاغل خانگی در رشته‌های مختلف صنایع دستی و شناساندن ظرفیت‌های این گونه مشاغل و کارآفرینی با سرمایه اندک در پیشبرد اقتصاد کشور و کاهش بیکاری می‌باشد. وی افزود: در این عنوان نمایشگاهی ۱۱۶ تولیدکننده و فعال حوزه صنایع دستی از سراسر نقاط کشور از جمله استان‌های فارس، تهران، خوزستان، قزوین، همدان، بوشهر و گیلان حضور دارند و در زمینه تولید انواع مصنوعات چوبی، خاتم، منبت، میناکاری، پلی استر، رزین، چرم، ظروف سفالی و سرامیکی و ... به ارایه محصولات خود می‌پردازند. مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: برای صیانت از سلامت بازدیدکنندگان و اجرای طرح هوشمند مدیریت بیماری کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بازدید از این نمایشگاه‌ها فقط با دریافت نوبت بازدید رایگان از وبسایت شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس امکان پذیر می‌باشد و سامانه نوبت دهی نمایشگاه بین المللی فارس با استعلام کد ملی افراد از سامانه وزارت بهداشت، مانع صدور بلیت برای افرادی که واکسن نزده اند می‌شود. بازدیدکنندگان می‌توانند جهت بازدید از این نمایشگاه با دریافت نوبت بازدید رایگان از وب سایت شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس به آدرس www.farsfair.ir تا روز جمعه مورخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ به محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان فارس مراجعه نمایند.

 

کد خبر 179890

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید