جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ۱۸:۲۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر شیراز با اشاره به اینکه در سال جدید شاهد یک جهش بزرگ عمرانی در کلانشهر شیراز خواهیم بود ،اضافه کرد :بودجه سال جدید با رشد دو نیم برابری نوید این را می دهد که خدمت رسانی مطلوب تری را داشته باشیم .

به گزارش پیام خبر،علیرضا اسکندری در سی و یکمین نشست فنی و عمرانی کلانشهر کشور با بیان به اینکه شیراز شهر فرهنگ و تمدن اسلامی است ،گفت : برگزاری این نشست ها فرصتی مناسب برای هم افزایی فکری برای توسعه هر چه بهتر کلانشهر ها است .

علیرضا اسکندری با اشاره به اینکه برگزاری این سلسله نشست ها باعث هم افزایی فکری و عملیاتی و توسعه شهرها خواهد شد ، افزود : روحیه جهادی و خدمت رسانی به مردم و شهروندان همچنان وجود دارد و امیدواریم که بعد از پایان این سلسله نشست ها اقدامات مناسبی توسط شهرداری ها انجام شود . به گفته اسکندری آنچه که امروزه به عنوان معضلات شهرداری ها به وجود آمده ، بحث افزایش هزینه ها و تورم است ،که همین موضوع باعث کاهش سطح انجام خدمات و خدمت رسانی به مردم شده است. رئیس کمیسیون عمران شورای شهر شیراز با اشاره به اینکه در سال جدید شاهد یک جهش بزرگ عمرانی در کلانشهر شیراز خواهیم بود ،اضافه کرد :بودجه سال جدید با رشد دو نیم برابری نوید این را می دهد که خدمت رسانی مطلوب تری را داشته باشیم . وی در ادامه گفت : همچنین بودجه غیر جاری تحت عنوان بودجه عمرانی افزایش دو برابری نسبت به سال ۱۴۰۰را داشته است و این موضوع اولین بار است که در نوع خودش بسیار بی نظیر خواهد بود . به گفته این مقام مسول با برنامه ریزی های انجام شده می توانیم پروژه های عمرانی را با توجه به بودجه اجرایی کنیم . همچنین در ادامه سخنان خود به اگر ما ادعای یک کلانشهر را داریم باید بتوانیم در سطح های بالا و به صورت ویژه آن را مدیریت کنیم . اسکندری اظهار کرد : با توجه به تعریف پروژه ها برای توسعه شهری باید به صورت همه جانبه موارد را مد نظر داشته باشیم و در کنار کار های زیر ساختی ، عمرانی ، فعالیت های گردشگردی و محرومیت زدایی را نیز اجرایی کنیم .

 

کد خبر 179940

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید