جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
چهارشنبه, ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ۰۰:۳۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
 فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز از اعزام نخستین گروه راهیان نور از فارس به مناطق عملیاتی جنوب خبرداد.

به گزارش پیام خبر، سرهنگ مجید علیپور صبح سه شنبه در حاشیه اعزام نخستین گروه راهیان نور خواهران شیراز به مناطق عملیاتی جنوب کشور در جمع خبرنگاران، گفت: امروز نخستین کاروان اردوی راهیان نور پس از دو سال وقفه به دلیل بیماری کرونا برای بازدید از مناطق جنگی، اعزام شدند. اما با توجه به شرایط موجود این برنامه با ظرفیت محدودتر برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز با بیان اینکه امروز اعزام بزرگ به صورت متمرکز با ۷ دستگاه اتوبوس از ناحیه بقیه‌الله شیراز (عج) انجام شد، افزود: در سپاه ناحیه بقیه الله شیراز در اسفندماه امسال و فروردین ماه ۱۴۰۱ بنا بر این است که ۳۰ دستگاه خودروی اتوبوس راهی مزار شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس شوند.بازدید از یادمان‌های دهلاویه، هویزه، علقمه، موزه دفاع مقدس خرمشهر، اروند کنار، معراج شهدا و شهدای شلمچه در اهواز از جمله برنامه‌های شاخص این رویداد فرهنگی زائران خواهد بود.

وی در پایان اضافه کرد: نمایش میدانی در محل اردوگاه در شب برای زائران از جمله برنامه‌های خوبی است که با استقبال زائران مواجه شده است. همچنین این امکان برای خانواده‌ها نیز فراهم شده است تا در ایام نوروز بتوانند به صورت خانوادگی میهمان مناطق عملیاتی باشند.

 

کد خبر 179976

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید