پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
پنج شنبه, ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ۰۱:۳۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
استاندار فارس با تاکید بر اهمیت ساخت شهرک صنعتی در منطقه داریون گفت: ایجاد این شهرک صنعتی منجر به کنترل مهاجرت به مرکز شهر خواهد شد و تلاش داریم این مهم درآینده نزدیک اجرایی کنیم.

به گزارش پیام خبر، دکتر محمد هادی ایمانیه، در سفر به داریون از توابع بخش مرکزی شهرستان شیراز افزود: با توجه به خشکسالی‌ها، تغییر مشاغل از کشاورزی به صنعت می‌تواند مهاجرت معکوس از شیراز به داریون را محقق کند.

او ادامه داد: برای جذب سرمایه‌گذاری در منطقه داریون نیازمند ایجاد شرایط و زیرساخت‌های مناسب هستیم و برای تحقق این مهم باید جاذبه‌های لازم را جهت هدایت جریان سرمایه به این منطقه فراهم کنیم.
وی، با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت امیدآفرینی در جامعه بیان کرد: ایجاد امید در بین آحاد مختلف جامعه اهمیت دارد اما نه یک امید کاذب و دور از واقعیت چرا که این می‌تواند آسیبی به مراتب جدی‌تری متوجه ما مسئولان کند.
نماینده عالی دولت در استان از مسئولان این منطقه خواست مصوبات سفر امروز به صورت مرتب پیگیری کنند.
تکمیل حصار کشی بیمارستان داریون و تامین شرایط حضور هفته ای یک بار متخصص زنان و رادیولوژی در این بیمارستان، تکمیل زمین چمن داریون تا هفته دولت آینده، پیگیری مشکلات کارخانه نساجی داریون در اولین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، راه اندازی کتابخانه فعلی و پیگیری ساخت کتابخانه جدید داریون، تکمیل مصلی و همچنین تکمیل مسیر دسترسی به مقبره الشهدا در این منطقه از دیگر مصوبات سفر استاندار فارس به داریون بود.

 

کد خبر 180072

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید