شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
پنج شنبه, ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ۱۶:۱۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه

استاندار فارس:

با اهل سنت‌ برادر هستیم

استاندار فارس بر لزوم وحدت مسلمانان تأکید کرد و گفت: ما دشمنان مشترکی داریم اما دشمنان ما اهل کتاب نیستند؛ بلکه دشمنان ما صهیونیست‌ها هستند و دشمنان بدانند ما با برادران اهل سنت‌ رفیق و برادر هستیم.

به گزارش پیام خبر، دکتر محمدهادی ایمانیه با حضور در مسجد اهل سنت در شیراز، با بیان اینکه تاریخ نشان داده دشمنان ما کسانی هستند که نه دینی دارند و نه عقیده‌ بلکه جنایتکاران تاریخ بشر هستند که در هر لباسی ظاهر می شوند، اظهارداشت: در اتفاقات اخیر شاهد بودیم افرادی سازمان یافته در قالب داعش جنایت‌هایی را انجام دادند که تاریخ بشر به خود ندیده بود.

وی ادامه داد: در برخی از مواقع نیز نامشان را مسیحی یا یهودی اعلام می کردند؛ اما مهربانی عیسی مسیح(ع) و موسی کلیم‌الله(ع) کجا و جنایاتی که به سر مسلمانان و فلسطینی‌ها آوردند کجا که همه سئوال برانگیز است.
استاندار فارس با بیان اینکه نباید فریب تبلیغات را خورد، افزود: شیعیان و اهل سنت با یکدیگر برادر و برابر هستند و دشمن همچنان تلاش دارد بین این دو را بر هم بزند و با تفرقه افکنی به هدف شوم خود برسد.
دکتر ایمانیه با اشاره حدیث امام صادق(ع) مبنی بر اینکه نماز پشت سر اهل تسنن به‌منزله نماز پشت سر امام معصوم(ع) است، گفت: مذهب ما هم جعفری است و امروز دنیای اسلام تحت‌فشار شدید است، باید وحدت و اتحاد خود را حفظ کنیم.
وی بابیان اینکه برخی به دنبال اختلاف‌افکنی هستند، بیان کرد: طبق روش انگلیسی‌ها به این فکر هستند تفرقه بیندازند و حکومت کنند، چرا با وجود منابع سرشاری که خداوند به مسلمانان اعطا فرموده؛ هنوز باید دستمان مقابل دشمن باشد.
استاندار فارس با بیان اینکه امام راحل (ره) فرمودند هر مسلمانی یک سطل آب بریزد اسرائیل را آب می‌برد و نیاز به هیچ سلاح دیگری نیست، تصریح کرد: برخی از این کشورها اگر ایرانی بخواهد وارد شود هزار مانع ایجاد می‌کنند؛ اما برای نخست‌وزیر اسرائیل فرش قرمز پهن می‌کنند.
وی تاکید کرد: ما باید نشان دهیم که باهم دوست و برادر هستیم و فریب تبلیغات دشمن را نخواهیم خورد.

 

کد خبر 180101

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید