چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
پنج شنبه, ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ۱۹:۳۶
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تیم های استقلال و پرسپولیس در هفته ۲۲ لیگ برتر فوتبال ایران مقابل تیم های خوزستانی صنعت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان قرار می گیرند.

به گزارش پیام خبر، هفته ۲۲ رقابت های دسته برتر فوتبال باشگاه های کشور روز جمعه ۲۰ اسفندماه با برگزاری پنج دیدار پیگیری می شود که از ساعت ۱۸، تیم پرسپولیس تهران میهمان نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

یحیی گل محمدی و شاگردانش که با شکست در هفته ۲۱ مقابل صنعت نفت آبادان، فاصله امتیازی شان با تیم صدرنشین استقلال به ۶ امتیاز رسید حالا دیگر جای اشتباه ندارند و باید ۳ امتیاز دیدار با نفت مسجد سلیمان را کسب کنند.

حریف این هفته قرمزپوشان پایتخت اما با توجه به شرایط نامطلوبی که دارد و در منطقه سقوط قرار گرفته تنها به کسب امتیاز و حتی پیروزی مقابل پرسپولیس فکر می کند تا شاید بتواند جایگاهش را در جدول تغییر دهد.

در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس تهران با ۴۵ امتیاز در مکان دوم و نفت مسجدسلیمان با ۱۳ امتیاز در رده ۱۵ قرار دارند.

دیگر دیدار حساس هفته ۲۲ را از ساعت ۲۰ روز جمعه، تیم های استقلال تهران و صنعت نفت آبادان به میزبانی ورزشگاه آزادی برگزار می کنند.

فرهاد مجیدی و شاگردانش که روند شکست ناپذیری شان به هفته ۲۱ رسیده اصلا دوست ندارند این آمار در هفته ۲۲ خراب شود و علاوه بر آن اختلاف امتیاز آن ها با پرسپولیس نیز کمتر شود بنابراین تنها برای کسب برد مقابل صنعت نفت صف آرایی می کنند.

صنعت نفت آبادان هم که پس از پیروزی مقابل پرسپولیس حالا باید به مصاف دیگر تیم مدعی پایتخت برود پیش از شروع این بازی کری ها را توسط بازیکنانش شروع کرده و در اندیشه رقم زدن نخستین شکست فصل استقلال است.

صالح مصطفوی مربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان گفت:سختی دیدار برای هر دو تیم خواهد بود و استقلال برای حفظ روند مثبت خودش به میدان می‌آید و ما شناخت خوبی از صنعت نفت آبادان داریم.

او ادامه داد: مدافع جدید استقلال با تیم تمرین کرده و ما برای بازی با صنعت نفت روزبه چشمی را در اختیار نداریم و چند بازیکن مصدوم دیگر هم داریم اما تفکر فرهاد مجیدی، بازی به بازی بوده و هر مسابقه اهمیت خودش را دارد و بازیکنان این بازی را جدی گرفته‌اند و ما با ۱۰۰ درصد توان خود به میدان می‌رویم.

صالح مصطفوی درباره بیانیه‌های رد و بدل شده میان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز بیان کرد:این در حیطه وظایف من نیست و من درباره مسائل فنی صحبت می‌کنم.

تا پایان هفته ۲۱، استقلال تهران با ۵۱ امتیاز در صدر قرار گرفته و صنعت نفت آبادان با ۳۰ امتیاز جایگاه هفتم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده است. 

در سایر مسابقات روز نخست هفته ۲۲ لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، ساعت ۱۶ روز جمعه ۲۰ اسفند سپاهان اصفهان میهمان نساجی مازندران خواهد بود، گل گهر سیرجان با پیکان تهران دیدار می کند و آلومینیوم اراک به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت.

 

کد خبر 180139

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید