جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ۱۵:۱۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سرپرست اداره بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی جهاد کشاورزی فارس گفت: با توجه به تمهیدات در نظر گرفته شده از ٢۵ اسفند توزیع کالاهای اساسی نوروز در شیراز آغاز می‌شود.

به گزارش پیام خبر،کریم قانعی بیان کرد: یکی از موضوعاتی که طی چند ماه اخیر از وزرات صنعت معدن و تجارت به وزارت جهاد کشاورزی انتقال یافته است موضوع نظارت بر بازار بوده که در این راستا نیز تلاش شده تا نظارت دقیقی در بازار توسط جهاد کشاورزی انجام شود.

وی ادامه داد: بر همین اساس نظارت بر بازار میوه و تره‌بار در کنار نظارت بر محصولات پروتئینی نظیر گوشت و مرغ بر عهده وزارت جهاد کشاورزی بوده و به طبع آن در استان‌ها نیز سازمان‌های جهاد کشاورزی متولی رسیدگی به بازار در نوروز هستند.

قانعی ادامه داد: در راستای تامین اقلام مورد نیاز جامعه با برآوردهای صورت گرفته نسبت به تامین اقلام مورد نیاز جامعه و بررسی حجم مورد نیاز توزیع این اقلام اقدام شده و هیچ‌گونه کمبودی در بازار شب عید وجود نخواهد داشت.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته توزیع اقلام مورد نیاز مردم در نوروز از ٢۵ اسفند ماه آغاز خواهد شد و بیش از ١١٠ فروشگاه در این طرح نسبت به عرضه کالاهای مورد نیاز جامعه اقدام می‌کنند.

 

کد خبر 180417

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید