شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ۱۸:۱۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مالک یک حلقه چاه غیر مجاز در شهرستان مرودشت هنگام پر کردن این چاه با لودر سازمان آب استان، با کوکتل مولوتف(وسیله‌ای دست ساز و آتش ساز) به کابین لودر یورش برد و راننده را دچار آسیب و سوختگی کرد.

به گزارش پیام خبر، روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان فارس یکشنبه اعلام کرد : راننده لودر به شدت دچار سوختگی و در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان سوختگی امیر المومنین شیراز بستری شد  که مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان فارس از این راننده آسیب دیده عیادت و از او دلجویی کرد.

در  این حادثه  یکی از ماموران نیروی انتظامی نیز مجروح شد. ضاربین این حادثه شامل پدر و دو پسر اکنون در بازداشت  بسر می برند. روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان فارس در ادامه وجود قانون تعیین تکلیف چاه‌های غیر مجاز مصوب سال ۱۳۸۹ را یکی از موانع اصلی برای پر کردن چاههای غیر مجاز اعلام کرد. بر اساس این قانون، مالکان همه چاه های غیر مجاز که پیش از این تاریخ حفر شده اند می توانند مجوز احداث کسب کنند ، اکنون نیز مالکان چاه‌های غیر مجاز امید دارند چنین قانونی برای چاه های بعد از این تاریخ نیز تصویب شود از این رو در برابر پر کردن چاههای غیر مجاز مقاومت می کنند. بر اساس آمارهای موجود پیش از سال ۸۹ استان فارس ۸ هزار و ۷۷۹ چاه غیر مجاز داشته است در حالیکه اکنون شمار چاه های غیر مجاز به بیش از ۳۰ هزار حلقه رسیده است.

 

کد خبر 180442

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید