پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ۲۲:۴۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
 عضو شورای شهر شیراز گفت: در دو هفته اخیر در کلانشهرها ترافیک بسیار جدی شاهد هستیم که این امر در شیراز با ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش نسبت به سال قبل مشهود بوده است.
به گزارش پیام خبر، مهدی نصیری عصر یکشنبه ۲۲ اسفند در صحن علنی شورای شهر شیراز با بیان اینکه یکی از دلایل این ترافیک مجوزهای تجاری در مناطق است، گفت: صدور این مجوزها در آینده  ترافیکی شهر چالش ایجاد می‌کند و پلیس هم باید جدی‌تر نسبت به پارک خودروها نظارت داشته باشند چون بخش زیادی از ترافیک به دلیل تجمع مقابل مجتمع‌ها است.
او با بیان دومین تذکر خود بر سرعت بخشیدن به تحقق شهرداری الکترونیک تاکید کرد و افزود: باید مراجعه شهروندان به شهرداری به صفر برسد و سرعت دادن در این امر کمک‌کننده است، امروز استعلام آپارتمان‌ها به شکل الکترونیک است اما برگشت به عقب و مراجعه حضوری مردم در این موضوع مشکلات زیادی را ایجاد خواهد کرد. علیرضا اسکندری، عضو دیگر شورای شهر شیراز نیز با انتقادی نسبت به شهرداری شیراز و مراسم روز بزرگداشت شهدا گفت: حفظ شانیت مقام شهدا در گفتار و رفتار بر همه لازم و واجب است اما جلسه امروز با تاخیر چندین ساعته و در ساعت اداری برگزار شد و بهتر بود که  جلسه با این جایگاه در خارج از وقت اداری برگزار می‌شد. او با بیان اینکه جمعیت کثیری از فرزندان شهدا در شهرداری شاغل هستند اما تعداد معدودی دعوت شدند، افزود: این امر  به هر ترتیبی که بوده است جای سوال و تامل دارد. احسان اصنافی، شهردار شیراز نیز در پاسخ به اسکندری گفت: ۱۶۲ نفر دعوت شدند و به احترام حضور اعضای شورا، جلسه صبح برگزار شد و این کار کوچک‌ترین کاری است که برای بزرگداشت شهدا انجام شد. شهردار شیراز عنوان کرد: شهرداران منطقه یک، ۴، ۶ و ۸ از فرزندان معزز شهدا هستند و در دیگر بخش‌ها و  معاونت‌های مناطق هم تعداد زیادی از فرزندان شهدا حضور دارند و شهرداری شیراز خود را مدیون شهدا می‌داند.

 

کد خبر 180460

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید