جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ۱۵:۵۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرکل آموزش و پرورش فارس از آماده‌سازی ۱۱ هزار و ۹۶۰ کلاس درس در مدارس استان به‌منظور میزبانی از زائران و مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش پیام خبر،محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس، امروز، ۲۸ اسفندماه در مراسم افتتاح ستاد پذیرش میهمانان نوروزی در ناحیه ۴ شیراز با بیان اینکه امسال بعد از وقفه دو ساله میزبان مسافران و زائران نوروزی خواهیم بود، گفت: در این راستا مطابق روال سال‌های گذشته ستاد اسکان مسافران نوروزی در مدارس استان تشکیل شده است.

وی از آماده‌سازی ۱۱ هزار و ۹۶۰ کلاس درس در مدارس استان به‌منظور میزبانی از زائران و مسافران نوروزی خبر داد و افزود: ۶۰ پایگاه پذیرش اسکان در سراسر استان کار پذیرش از میهمانان نوروزی را انجام خواهند داد. عسکری با ذکر این نکته که نگاه ما در ستاد اسکان نگاه درآمدی نبوده و نگاه خدماتی و رفاهی است، گفت: برای مواقع ضروری تعدادی سالن ورزشی نیز آماده خدمات‌رسانی به میهمانان نوروزی خواهند بود. مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه تیم‌های بازرسی از تمام مدارس اسکان بازدید کرده‌اند، افزود: در این بازدیدها سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، روشنایی و سرویس‌های بهداشتی همگی مورد بررسی قرار گرفته‌اند. وی در پایان تاکید کرد: گردشگرانی می‌توانند از خدمات اسکان در مدارس استان استفاده کنند که حتماً واکسن کرونا را دریافت کرده باشند‌.

 

کد خبر 181031

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید