جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ۱۵:۵۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از اجرای ویژه‌برنامه لحظه تحویل سال در هفت نقطه تاریخی، گردشگری و مذهبی این شهر خبر داد .

به گزارش پیام خبر،مصطفی مشفقیان، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز  به تشریح برنامه‌های ایام نوروز این سازمان پرداخت و گفت: ویژه‌برنامه لحظه تحویل سال را در هفت نقطه تاریخی، گردشگری و مذهبی شیراز از جمله گلزار شهدا خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه ویژه‌برنامه خاصی در لحظه تحویل سال با حضور استاندار فارس برگزار خواهیم کرد، افزود: برنامه‌های ما به‌مناسبت فرارسیدن ایام نوروز از ۲۷ اسفندماه آغاز شده است، اما به‌صورت رسمی این برنامه‌ها از لحظه تحویل سال آغاز خواهند شد. مشفقیان یکی از این برنامه‌ها را استقبال از گردشگران در مبادی ورودی شیراز برشمرد و گفت: به گردشگرانی که از مبادی زمینی، ریلی و هوایی وارد شیراز می‌شوند در بدو ورود بسته‌هایی از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز اهدا خواهد شد. معاون فرهنگی شهردار شیراز همچنین از راه‌اندازی ایستگاه‌های گردشگری به‌صورت سیار و دائمی خبر داد و بیان کرد: ایستگاه‌های گردشگری دائمی در مبادی ورودی شهر برپا خواهند شد و ایستگاه‌های سیار هم در قالب اتوبوس‌های گردشگری و همچنین با یک برند از من بپرس در شهر فعالیت می‌کنند تا بتوانند پاسخگوی اطلاعات گردشگری گردشگران باشند. وی اظهار کرد: علاوه بر این‌ها برپایی نماز جماعت در کمپ‌های مسافری و برپایی ایستگاه‌های شهروندی در فرهنگسراها، پارک‌ها و کمپ‌های مسافری را در ایام نوروز پیش‌بینی کرده‌ایم. مشفقیان برپایی نمایشگاه «هنر بانو» در هفت نقطه از شهر شیراز را از دیگر برنامه‌های این سازمان برای ایام نوروز برشمرد و گفت: در این نمایشگاه تولیدات و محصولات خانگی و صنایع دستی عمدتاً زنان سرپرست خانوار برای فروش در معرض دید عموم مردم قرار گذاشته می‌شود.

 

کد خبر 181035

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید