جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ۱۸:۰۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز خبر داد:

تشکیل ستاد اجرایی خدمات سفر برای اولین بار در کلانشهر شیراز

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز خبر از تشکیل ستاد اجرایی خدمات سفر برای اولین بار در کلانشهر شیراز داد.

به گزارش پیام خبر،مسعود زارعی با بیان این که کمیته عالی نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر شیراز بر عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز برای اولین بار در کلانشهر شیراز تشکیل می شود اظهار داشت: شادی برای مردم ما بسیار حایز اهمیت است.

این مقام مسئول با اشاره به ورود مسافران بعد از دو سال به شهر شیراز بیان کرد: با توجه به جاذبه های شیراز و مهمان نوازی مردم تعداد قابل توجهی به این شهر سفر خواهند کرد و اقدامات مردم شیراز در حوادث تلخی مانند سیل سال ۹۸ آنها را در کشور محبوب تر کرده است.

زارعی با اشاره به وظایف ۳۵گانه شهرداری شیراز در اداره شهر گفت: برای اولین بار سیستم نظارت بر شهرداری و عمل به وظایف ۳۵گانه را دنبال می کند تا خدماتی در خور مردم شیراز به آنها ارایه شود.

وی ادامه داد: برای استقبال مهمانان نوروزی در این مدت توجه ویژه ای به فضای سبز، پارک ها و‌سرویس های بهداشتی عمومی شده است و ۴کمپ در شیراز شامل زیباشهر، باغ جنت ، مرحوم‌زهتاب زاده و نمایشگاه بین المللی برای اسکان مهمانان نوروزی آماده شده است.

وی تصریح کرد: نصب چادر فعلا در تمامی پارک ها و معابر عمومی شهر ممنوع است مگر تعداد مهمانان نوروزی افزایش زیادی داشته باشد که در آن صورت هم برخی پارک ها و اماکن خاص برای این کار در نظر گرفته می شود.

وی اظهار داشت: نوروز امسال قیمت اسکان در کمپ های نوروزی تغییر می کند و نرخ های جدید اعمال می شود. البته فقط برای ورودی هزینه اخذ شده و برای سرویس‌های داخلی وجهی دریافت نخواهد شد. وی از تشکیل کمیته ای برای ایمنی بازارهای شیراز خبرداد و در خصوص فضای سبز نامناسب برخی از میادین اصلی شهر هم گفت: ما برای فضای سبز تیم کارشناسی داریم که برای حال و آینده فضای سبز برنامه ریزی می کنند و در خصوص میادینی مثل میدان امام حسین و نمازی نیز المان هایی متناسب با نام شان در نظر گرفته خواهد شد.

 

کد خبر 181054

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید