شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ ۲۳:۳۳
زمان مطالعه: 3 دقیقه
 رئیس روابط عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: یک سرباز حین خدمت براساس انگیزه نامعلوم، متأسفانه چهار سرباز هم خدمتی خود را در یکی از پادگان‌های منطقه دوم دریایی سپاه با ضرب گلوله به قتل رساند.

به گزار پیام خبر، سرهنگ غلامحسین حسینی در بوشهر با اشاره به وقوع حادثه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: بامداد یکشنبه اول فروردین در یکی از پادگان‌های منطقه دوم نیروی دریایی سپاه ، یک سرباز حین خدمت بر اساس انگیزه نامعلوم ، متاسفانه ۴ سرباز هم خدمتی خود را با ضرب گلوله کشت.

حسینی درباره نحوه دستگیری قاتل افزود: منطقه دوم دریایی سپاه با مشارکت نیرویی دیگر قاتل را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر  و به مرکز استان منتقل کردند. رئیس روابط عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بیان کرد: پرونده قضایی این قاتل برای روشن شدن ماجرا و سیر مراحل قانونی در حال رسیدگی و بررسی است. وی در پایان ضمن ابراز همدردی با خانواده مقتولین گفت: هموطنان گرامی اخبار مرتبط به این حادثه را تنها از طریق رسانه‌های معتبر دنبال کنند و به شایعات و اخبار کذب توجه نداشته باشند.

ایرنا هم در این ارتباط نوشت: یک منبع آگاه گفت: سربازی که سحرگاه امروز،در یک پادگان نظامی چهار نفر از سربازان هم خدمتی خود را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود حوالی دیلم دستگیر شد.

 وی که خواست نامش در خبر ذکر نشود روز دوشنبه به ایرنا گفت:سربازی که سحرگاه امروز،در یک پادگان نظامی چهار نفر از سربازان هم خدمتی خود را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود،با اقدام به موقع پلیس استان و طی یک عملیات حساب شده، در یکی از روستاهای حوالی دیلم در محاصره نیروهای انتظامی استان قرار گرفت و دستگیر شد. این مبنع آگاه یادآورشد:این سرباز پس از حادثه، با گروگان گرفتن احدی از شهروندان ،قصد عزیمت به خوزستان را داشت که با اشراف اطلاعاتی پلیس و در هنگام عبور در شهرستان دیلم، شناسایی و خودرو در اختیار وی توقیف شد. وی اظهارداشت:همچنین فرد گروگان آزاد ولی قاتل با استفاده از تاریکی هوا به بیابان‌های اطراف متواری شد که با اقدام‌های همه جانبه پلیس استان و کنترل کردن کلیه راه‌های خروجی شهرستان دقایقی پیش در نهایت، سرباز قاتل توسط اکیپ ویژه فرماندهی انتظامی استان دستگیر شد.

یک منبع آگاه نیز به خبرگزاری فارس در بوشهر درباره حادثه تیراندازی در بوشهر اظهار داشت: سربازی در یکی از پادگان‌های بوشهر بامداد امروز به علت اختلافات شخصی در حین تعویض پست، چهار سرباز هم خدمتی خود را به قتل می‌رساند.

وی افزود: قاتل پس از ارتکاب جرم با تهدید دژبانی، به بیرون از پادگان فرار کرده و در حین فرار راننده خودروی سمند کنار پادگان را گروگان گرفته و متواری می‌شود.

وی تصریح کرد: بلافاصله همسر این راننده با پلیس تماس گرفته و با دادن مشخصات خودرو، پلیس وارد عمل می‌شود.

این منبع آگاه اظهار کرد: نیروهای ایستگاه راهور شهید موسوی دیلم اقدام به توقف خودرو کرده که در این حین قاتل با پلیس درگیر شده و با خودروی دیگر متواری می‌شود.

 

کد خبر 181381

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید