چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
جمعه, ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ ۱۹:۴۷
زمان مطالعه: 1 دقیقه
مدیر مخابرات منطقه فارس گفت: پایداری ارتباطات جز به همت و تلاش کارکنان و کارشناسان مخابرات منطقه فارس، بخصوص در ایام تعطیل و حضور کارکنان شیفتی امکان پذیر نیست.

به گزارش پیام خبر، مهندس فرشید ایزدی، با حضور در مراکز شیفتی پاسخگویی 2020، مرکز 118 و مرکز تلفن سلمان ضمن دیدار و گفتگو بر نحوه عملکرد کارکنان این مراکز نظارت کرد و در حاشیه این بازدیدها گفت: پایداری ارتباطات جز به همت و تلاش کارکنان و کارشناسان مخابرات منطقه فارس، بخصوص در ایام تعطیل و حضور کارکنان شیفتی امکان پذیر نیست.

بازدید نوروزی مهندس ایزدی از مراکز شیفتی مخابرات منطقه فارس بازدید نوروزی مهندس ایزدی از مراکز شیفتی مخابرات منطقه فارس - تخت جمشید بازدید نوروزی مهندس ایزدی از مراکز شیفتی مخابرات منطقه فارس تخت جمشید در ایام نوروز 1401

مدیر مخابرات منطقه فارس در این دیدار ضمن تبریک سال جدید به همکاران شاغل در این حوزه ها، در خصوص مسائل کاری گفتگو کرد. مهندس ایزدی ضمن تقدیر از عملکرد خوب کارکنان و اقدامات انجام شده، بر تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات با کیفیت به مشترکین و همچنین رفع دغدغه های کارکنان تاکید کرد. بر اساس این گزارش، مدیر مخابرات منطقه فارس با حضور در محوطه باستانی تخت جمشید، پایداری ارتباطات در این مکان گردشگری را مورد بررسی قرار داد.  

 

کد خبر 181659

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید