چهارشنبه, ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. استان ها
دوشنبه, ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ ۱۷:۲۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز خبر داد؛

کشف بیش از 240 هزار لیتر روغن خوراکی قاچاق در شیراز

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز از کشف بیش از ۲۴۰ هزار لیتر روغن خوراکی قاچاق توسط سربازان گمنام سپاه ناحیه بقیه الله (عج) خبر داد.
به گزارش پیام خبر، سرهنگ پاسدار مجید علی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله (عج) شیراز گفت: با توجه به اهمیت تامین کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم بویژه در روزهای ابتدای سال و در آستانه ماه مبارک رمضان، اجرای گشت‌های مشترک نظارت میدانی بر بازار، توسط بسیجیان آغاز شده است.
وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه‌ فی‌مابین معاون اول رئیس جمهور و ریاست سازمان بسیج مستضعفین با عنوان استفاده از ظرفیت و توان بسیج برای نظارت و کنترل بر بازار، گفت: امسال نظارت و کنترل بازار زیر ذره بین بسیج خواهد بود.
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز ادامه داد: قرارگاه امنیت غذایی اوخر سال گذشته تشکیل شد و این قرارگاه کنترل بازار از تولید تا کف بازار را با جدیت اجرا می کند.
علی پور تصریح کرد: تمامی بسیجیان که به عنوان  بازرسین ویژه نظارت بر بازار اصناف معرفی شدند کاملاً آموزش دیده و مسلط به قوانین و مقررات نظام صنفی  و دارای کارت شناسایی می باشند و همچنین موظف شده اند در صورت مواجهه با کالای احتکار شده، دپو شده، قاچاق و یا عرضه خارج از شبکه، گران فروشی و کم فروشی با قید فوریت نسبت به تعیین تکلیف آن اقدام کنند.
بنابه گفته این مقام مسئول، در آستانه سال ۱۴۰۱ با رصد و اشرافیت اطلاعاتی سربازان گمنام این ناحیه و در راستای مبارزه با احتکار و قاچاق کالا بیش از ۲۴۰ هزار لیتر روغن خوراکی قاچاق که قرار بود در یکی از کشور های مجاور تخلیه شود، کشف و تحویل مراجع قضایی شد.
فرمانده سپاه بقیه الله (عج) شیراز بیان کرد: ما با افرادی که در کسوت بازاری قصد سودجویی، سوء استفاده و بی اعتبار کردن بازاریان زحمتکش ومتدین هستند قطعا بدون اغماض برخورد قانونی خواهیم کرد.
علی پور ضمن تشکر از مردم شریف شیراز بابت ارسال اخبار و گزارشات خاطر نشان کرد: همه آحاد مردم می توانند هرگونه تخلفات اقتصادی و... به صورت شبانه روزی به شماره ۱۱۴ سازمان اطلاعات سپاه گزارش کنند.

 

کد خبر 181969

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید