پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
دوشنبه, ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ ۱۹:۱۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس:

پارس، ورزشگاهی که می توانست نگین فارس باشد

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس از آماده سازی کامل ورزشگاه حافظیه، در یک بازه ۹ ماهه خبر داد.

به گزارش پیام خبر، حیدر صفرپور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس در جلسه مدیران پاسخگو که در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد، گفت:ورزشگاه پارس می توانست نگین ورزش فارس باشد اما امروز به معضل تبدیل شده و افتتاحیه های عجولانه باعث این مشکلات شده است و همان موقع ۷۱ ایراد از این ورزشگاه را به متولیان امر در تهران ارائه می کنند و امروز هنوز ۵۰ مورد از این ایرادها باقیمانده است که شاید شرکت توسعه ورزش توجه نمی کند و شهریور امسال برای احیای چمن اقدام می کند و مقرر شد که تا دی ماه تحویل داده شود و از همان موقع اصلاح شرایط موجود را از پیمانکار خواستار شدیم و خاک و زیرسازی چمن ورزشگاه پارس دوباره انجام شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس اظهار کرد: چمن ورزشگاه حافظیه باید کاملا عوض شود و حداقل بازه زمانی برای آماده سازی این ورزشگاه را یک بازه ۹ ماهه عنوان کرده اند و هیچ استفاده ای  از آن چمن نشود.

وی افزود: ما انکار نمی کنیم که چمن حافظیه خوب نیست اما اینکه همه مشکلات را گردن یک موضوع انداخته شود یک اشتباه راهبردی است.

صفرپور با اشاره به اینکه تمام تلاش بر این بوده است که شرایط مطلوب برای میزبانی بازی های خانگی فجر شهید سپاسی در لیگ برتر فوتبال  وجود داشته باشد اما به درخواست سرمربی این تیم، بازی فجر با آلومینیوم به مشهد می رود تا برای بازی های بعدی وضع حافظیه بهتر شود، تاکید کرد: ورزشگاه پارس برای فصل بعد آماده خواهد بود و سعی می کنیم ورزشگاه شهید دستغیب برای لیگ یک آماده شود.

او بیان کرد: احیای باشگاه بزرگ «برق شیراز را مد نظر قرار داده ایم و تاکنون جلسات مختلفی برگزار شده است و یکی از طرفداران این تیم حاضر شده که مطالبات سابق را تسویه کند و این باشگاه به عنوان نماد فوتبال فارس، احیا می شود.

 

کد خبر 181990

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید