سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ ۱۶:۲۹
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی سازمان جوانان در این استان تاکنون به ۲۵ هزار و ۱۴۴ مسافر خدمات راهنمایی مسافرین ارائه شده است.

به گزارش پیام خبر، غلامحسین تجلی روز سه‌شنبه با اشاره به اجرای ۲۰ روزه طرح نوروزی در این استان، اظهار کرد: این طرح از ۲۵ اسفندماه سال گذشته آغاز و تا کنون به ۲۵ هزار و ۱۴۴ مسافر خدمات راهنمایی مسافرین و به ۱۶ هزار و ۳۷۸ تن نیز اطلاع رسانی و آموزش کرونا ارائه شده است.

تجلی با بیان اینکه تعداد  ۱۰ پست ثابت و ۲ گروه  سیار اعضای جوانان هلال احمر در این طرح فعالیت دارند، افزود: در این مدت تعداد ۱۶ هزار و ۴۸۷ نفر از اطلاع رسانی در رابطه با نقاط حادثه خیز و ۱۲ هزار و ۹۳۷ نفر نیز از آموزش های مهارت ترافیکی بهره مند شده اند. وی با اشاره به اینکه از ابتدای اجرای طرح ۱۰ هزار و ۲۲۴ مسافر به یادواره رفیق خوشبخت ما و پویش چلچراغ دعوت شدند، گفت: در راستای اجرای طرح خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی ۱۳ هزار و ۸۴ کودک از خدمات فضای دوستدار کودک بهره مند و ۲ هزار و ۶۸۶ نفر نیز به خیمه های نماز مراجعه داشته اند. تجلی ادامه داد: در این مدت، جوانان  ۶۶۳ آموزش مهارت های امداد و کمک‌های اولیه دریافت کردند و یک هزار و ۴۵۶ سنجش فشار خون نیز به مسافرین ارائه شد. وی با بیان اینکه تا کنون ۱۹ هزار و ۵۵۴ اقلام فرهنگی به مسافرین ارائه شده است، عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح ۱۱ هزار و ۳۸۸ تن به پویش بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی) پیوستند.

 

کد خبر 182054

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید