جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
سه شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ ۱۹:۵۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه

لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور؛

نخستین دیدار سال جدید قشقایی مقابل شهرداری همدان

تیم شهدای قشقایی شیراز سال ۱۴۰۱ را با دیدار مقابل شهرداری همدان آغاز می کند.

به گزارش پیام خبر، در هفته ۲۳ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور، تیم شهدای قشقایی شیراز ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه روز چهارشنبه ۱۰ فروردین ماه به مصاف میزبانش شهرداری همدان خواهد رفت.

تا پایان هفته ۲۲ این رقابت ها تیم قشقایی با هفت برد، پنج تساوی و ۱۰ شکست و ۲۶ امتیاز در مکان ۱۳ جدول رده بندی قرار گرفته و شهرداری همدان با ۶ برد، یازده تساوی و پنج شکست و ۲۹ امتیاز، جایگاه هشتم را به خود اختصاص داده است.

نماینده فوتبال فارس آغاز فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را با روند خوبی شروع کرد و به صدرجدول این مسابقات نیز صعود کرد اما در ادامه دچار بحران شد و در مقطعی با روی کار آمدن مهدی رجب زاده بعنوان سرمربی باز هم نتایج خوبی را کسب کرد ولی این مربی هم با نگرفتن چند نتیجه نامناسب، استعفا کرد تا هدایت این تیم به رشید طهماسبی سپرده شود.

دیدار رفت تیم های شهدای قشقایی شیراز و شهرداری همدان به میزبانی ورزشگاه حافظیه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

حالا و با شروع سال ۱۴۰۱ باید دید شهدای قشقایی شیراز در ادامه لیگ دسته یک فوتبال چه نتایجی کسب می کند و در پایان فصل چه جایگاهی را از آن خود خواهد کرد.

در دیدارهای مهم هفته ۲۳ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور، تیم های رده اول و دومی ملوان بندرانزلی و مس کرمان به ترتیب رودرروی شهرداری آستارا و استقلال ملاثانی قرار می گیرد.

 

کد خبر 182103

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید