سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
جمعه, ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ ۱۴:۳۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فینالیست های تنیس ۲۰۲۲ میامی در بخش بانوان مشخص شدند.

به گزارش پیام خبر، در مرحله نیمه نهایی رقابت های تنیس ۲۰۲۲ میامی در بخش بانوان، نائومی اوساکا از ژاپن در ست اول ۶-۴ مغلوب بلیندا بنچیچ شد اما در ست های دوم و سوم با نتایج ۶-۳ و ۶-۴ حریف سوئیسی خود را شکست داد و به فینال این مسابقات صعود کرد.

اوساکا ژاپنی که سابقه داشتن رنکینگ نخست تنیس بانوان جهان را دارد در سال ۲۰۲۱، به عنوان قهرمانی اوپن استرالیا نیز دست یافته بود. 

در دیگر بازی دور نیمه نهایی تنیس اوپن میامی، ایگا اشویانتک ورزشکار لهستانی و نفر نخست رده بندی جهانی تنیس زنان در دیداری یک طرفه با نتایج ۶-۲ و ۷-۵ جسیکا پگولا را از پیش رو برداشت و حریف اوساکا ژاپنی در فینال شد.

اشویانتک که به آمار ۱۶ بازی همراه با پیروزی دست یافته و به تازگی فاتح مسابقات ایندین ولز شده، بس از ازارنکا در سال ۲۰۱۶، به نخستین تنیسور تبدیل شد که در یک فصل به فینال رقابت های تنیس ایندین ولز و میامی راه می یابد.

ایگا اشویانتک و نائومی اوساکا یک بار در فینال مسابقه ۲۰۱۹ آزاد کانادا با هم روبرو شدند که این دیدار با برتری اوساکا ژاپنی همراه بود.

مسابقات تنیس میامی برای مردان جزئی از تور سالیانه یک هزار امتیازی یا مسترز و برای ورزشکاران زن جز مسابقات برتر اجباری است که هر ساله در شهر میامی ایالت فلوریدا برگزار می شود.

 

کد خبر 182485

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید