جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ ۱۶:۴۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: آمادگی و استقرار آتش نشانان با هدف تأمین ایمنی شهروندان، در روز ۱۳ فروردین‌ماه (روز طبیعت) در مبادی ورودی و خروجی شهر، بوستان‌ها و نقاط پر خطر انجام شده است.

به گزارش پیام خبر، محمد هادی قانع اعلام کرد: با هدف تامین ایمنی شهروندان در مبادی ورودی و خروجی شهر، نقاط پر تردد و به ویژه پارک کوهستانی دراک واحد های اطفایی، امداد و نجات و تیم های کوهستان مستقر بوده و همچنین تیم های سیار موتور سوار نیز به منظور دسترسی سریعتر در حال گشت زنی هستند.

مدیر عامل سازمام آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در ادامه افزود: استقرار این دستگاه ها با هدف تامین ایمنی شهروندان، در روز طبیعت بوده و تا پایان این روز ادامه دارد.

رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز همچنین تاکید کرد: علاوه بر این استقرارها، پرسنل ۲۳ ایستگاه عملیاتی، فرماندهی و ستادی این سازمان نیز در تمامی ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهر شیراز در روز طبیعت در آماده باش کامل برای امدادرسانی احتمالی شهروندان قرار دارند.

محمد هادی قانع در خاتمه خاطرنشان کرد: از تمامی شهروندان درخواست می شود که در صورت بروز هر گونه حادثه یا موارد مشابه با حفظ خونسردی خود با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند و در این روز از محیط زیست خود محافظت کنند.

 

 

کد خبر 182555

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید