پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
جمعه, ۲۳ آذر ۱۳۹۷ ۰۲:۲۰
زمان مطالعه: 3 دقیقه
طرح تسهیلاتی «مهر زرین» به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران تا پایان آذر ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش پیام خبر، مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان فارس در یازدهمین سال تاسیس این بانک از تمدید و اجرای این طرح در کلیه شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران خبر داد و افزود: طرح «مهر زرین» در راستای سیاست های اعتباری و به منظور رفع احتیاج های ضروری جامعه از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در شعب سراسر کشور اجرا شده است.

غلام رضا مختاری تاکید کرد: در این طرح اشخاص حقیقی با افتتاح سپرده قرض الحسنه مهر زرین با ایجاد میانگین به مبلغ یک میلیارد ریال به مدت سه ماه از تسهیلات این بانک به میزان ٤٠٠ میلیون ریال با بازپرداخت ٢٤ ماهه و ایجاد میانگین به مبلغ یک و نیم میلیارد ریال با باز پرداخت ٣٦ ماهه بهره مند شوند.

این مقام مسئول به نرخ کارمزد این طرح اشاره کرد و افزود: نرخ کارمزد کلیه تسهیلات پرداختی بانک قرض الحسنه مهر ایران چهار درصد بوده و مهلت اعتبار این طرح تا پایان آذر ماه سال جاری تمدید شده است.

مختاری در ادامه با اشاره به فرارسیدن یازدهمین سال تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران به شرح اهداف این بانک پرداخت و تاکید کرد: فرهنگ سازی سنت پسندیده قرض الحسنه، بکارگیری نیروی کارآمد و متخصص، آموزش و ارتقاء دانش و مهارت کارکنان، تنوع در ارائه خدمات بانکی و بهبود شاخص های عملکردی مالی کشور در زمینه عقد قرض الحسنه از جمله اهداف این بانک است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در حال حاضر بانک قرض الحسنه مهر ایران با بیش از ٥٣٠ شعبه در سراسر کشور در حال ارائه خدمات به مشتریان خود است، افزود: در استان فارس این بانک با ١٨ شعبه که ٦ شعبه در شهر شیراز و ١٢ شعبه در سطح استان پاسخگوی عموم مردم در ارائه پرداخت تسهیلات است.

مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان فارس با اشاره به چشم انداز بانک قرض الحسنه مهر ایران با قصد و نیت تامین نقدینگی و رفع نیازهای ضروری اشخاص حقیقی و حمایت از نیازمندان و پرداخت تسهیلات، اظهار داشت: طَی مدت ١١ سال تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران در تفاهم نامه ای با اداره کل زندان های کشور سهمیه دریافت تسهیلات اشتغال به ٣٥ نفر از زندانیان سراسر استان فارس هر نفر به مبلغ ٢٠٠ میلیون ریال و جمعا به ارزش هفت میلیارد ریال پرداخت شده است.

این در حالی است که طی این مدت در بخش ازدواج، بنیادمسکن، وام عتبات دانشجویی، اشتغال زایی، بانوان سرپرست خانوار و کارآفرین، کمیته امداد و بهزیستی با مشارکت و ارائه معرفی نامه تسهیلات بسیاری پرداخت شده است و امید است بانک قرض الحسنه مهر ایران با فرهنگ سازی و ترویج سنت پسندیده قرض الحسنه شاهد رشد و شکوفایی سرزمین ایران اسلامی در حوزه های اقتصادی و رفع نیازهای ضروری و حمایت از نیازمندان برآید.

 

کد خبر 18264

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید