جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
یکشنبه, ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ ۰۳:۱۲
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تیم های سپاهان و فولاد ایران در روز دوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الدحیل و شباب الاهلی خواهند رفت.

به گزارش پیام خبر، در روز دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه های آسیا در منطقه غرب و گروه D، تیم سپاهان ایران از ساعت ۲۱ و ۴۵ دقیقه روز یکشنبه ۲۱ فروردین ماه رودرروی تیم الدحیل قطر قرار می گیرد.

سپاهان در روز نخست ۳-یک پاختاکور ازبکستان را شکست دادم الدحیل ۲-یک مغلوب التعاون عربستان شد و حالا طلایی پوشان کشورمان با کسب روحیه از دیدار نخست می توانند به دومین برد خود مقابل حریف قطری بیندیشند.

محرم نویدکیا سرمربی تیم سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل الدحیل گفت:تیم الدحیل یکی از بهترین تیم‌های قطر است و مربی‌اش یکی از بهترین فوتبالیست‌های دنیا بوده و در مربی‌گری هم تجربه خوبی دارد و درست است بازی قبل را از دست دادند اما یکی از بهترین‌ تیم‌های این دوره و این گروه هستند و تقابل با این تیم برای ما سخت است و باید بسیار باهوش باشیم و برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم.

او ادامه داد: ابتدا باید بتوانیم بازی زیبایی را انجام دهیم و بعد از آن نتایج خوبی کسب کنیم و خدا را شکر همه بازیکنان خوب و سالم هستند و همه را در اختیار داریم.

فولاد دیگر نماینده کشورمان در این رقابت ها نیز از ساعت ۲۱ و ۴۵ دقیقه روز یکشنبه، دومین دیدار خود را مقابل شباب الاهلی امارات برگزار خواهد کرد.

فولادی ها علی رغم برتری محسوس در دیدار نخست اما موفق به کسب برتری مقابل الغرافه نشدند و نماینده امارات هم به تساوی یک-یک در بازی با آخال رضایت داد.

جواد نکونام سرمربی فولاد ایران در نشست خبری پیش از بازی با شباب الاهلی اظهار کرد: روی کاغذ همه فکر می کردند الاهلی می تواند آخال ترکمنستان را به راحتی شکست بدهد و خوشحالم از اینکه روز اول اعلام کردم این گروه به خاطر نزدیک بودن تیم ها به هم و قدرتشان، سخت ترین گروه رقابت ها بشمار می رود و کار صعود در آن سخت تر است.

او افزود: می دانیم بازی سختی با تیم پرمهره و پرقدرت الاهلی داریم و از بازیکنان حرفه ای و خوبی برخوردار است اما امیدوارم فردا بازی خوبی مانند بازی قبل که نشان دادیم کیفیت بالایی داریم را به نمایش بگذاریم و از این بازی حداکثر امتیاز را بگیریم.

در جدول رده بندی گروه C، هر چهار تیم فولاد، الغرافه، آخال و شباب الاهلی دارای یک امتیاز هستند.

مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا به میزبانی عربستان در حال برگزاریست.

 

کد خبر 183520

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید