جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
دوشنبه, ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ ۰۱:۱۹
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آخرین بازی دور یک چهارم جام حذفی فوتبال ایران را تیم های استقلال تهران و نساجی مازندران برگزار می کنند.

به گزارش پیام خبر، در دور یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور، تیم استقلال تهران از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه روز دوشنبه ۲۲ فروردین ماه به میزبانی ورزشگاه آزادی رودرروی میهمانش نساجی مازندران قرار می گیرد تا تکلیف آخرین تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شود.

آبی پوشان پایتخت که در دو فصل گذشته فینالیست این مسابقات بودند و دستشان از رسیدن به جام کوتاه ماند باز هم سودای حضور در بازی پایانی و به اتمام رساندن کار نیمه تمام خود را دارند تا این بار جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

نساجی مازندران حریف استقلال اما با ساکت الهامی حریفی سرسخت برای تیم تهرانی بحساب می آید و آن ها نیز برای حضور در جمع چهار تیم پایانی از انگیزه های فراوانی برخوردارند.

آخرین بازی این دو تیم دوشنبه نهم اسفندماه سال ۱۴۰۰ در هفته ۲۰ لیگ برتر به میزبانی ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شد که با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 فرهاد مجیدی در نشست خبری خبری دیدار با نساجی گفت:تیم نساجی اگر بحث فنی را کنار بگذاریم تیم شهر پدری ام است و علاقه خاصی به این تیم دارم و قطعا بازی روز دوشنبه بسیار مهم است و با تمام قوا بازی می کنیم و به دنبال کسب پیروزی هستیم.

سرمربی استقلال اضافه کرد: با شناختی که از تیم حریف داریم یک بازی جذاب و پرگلی بین ما و نساجی می شود و قبلا هم گفتم که تیمم از نظر من شایسته ترین تیم برای قهرمانی در لیگ برتر است و مهمترین فاکتور در این راه یکدلی تیم خواهد بود.

ساکت الهامی نیز در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال بیان کرد: صادقانه باید بگویم که اصلاً دوست نداشتم در این شرایط به استقلال بخوریم و این سومین باری است که با استقلال بازی می‌کنیم، تیمی که در حال حاضر با صداقت می‌گویم که بهترین تیم حال حاضر ایران است. 

سرمربی نساجی مازندران ادامه داد: تیمی که ۲۶ هفته نباخته و هیچ بهانه‌ای برای خوب نبودنش نیست و شرایط بازی قطعاً برای هر دو تیم متفاوت است و فکر می‌کنم بازی به گونه‌ای است که تیمی که از این مسیر سخت عبور کند مسیرش برای رسیدن به فینال هموارتر است.

امیر عرب براقی و کمک هایش مهدی عالیقدر و حسن انتظاری برای قضاوت دیدار استقلال تهران و نساجی مازندران تعیین شدند و رحیم رحیمی مقدم ناظر داوری بازی خواهد بود.

 

کد خبر 183663

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید