پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ ۰۵:۴۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه

عضو شورای شهر شیراز خواستار شد:

ضرورت تسریع در اتمام پروژه های عمرانی شهرداری

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز باید تمام پروژه های ناتمام به پایان می‌رسید اما هنوز این پروژه ها ناتمام مانده است.

به گزارش پیام خبر،علیرضا اسکندری در صحن علنی شورای شهر شیراز بر ضرورت برنامه‌ریزی برای انجام پروژه‌های عمرانی به عنوان یک تکلیف بنیادی برای مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: یکی از اهداف شورای ششم، اتمام پروژه‌های ناتمام تاثیرگذار است به ویژه پروژه‌هایی که با نگاه کلان به بحث مدیریت شهری و بر اساس نیاز کلانشهر شیراز تعریف و سیاست‌گذاری می‌شود.

او با اشاره به افزایش بودجه عمرانی در سال ۱۴۰۱ گفت: با وجود افزایش بودجه برخی از پروژه‌های عمرانی، ناتمام مانده که جای سوال دارد چون انجام پروژه‌های جدید نیز در هاله‌ای از ابهام است. این عضو شورای شهر شیراز با بیان اینکه طبق مصوبه شورا یک تکلیف برای افتتاح پروژه های مهم ایجاد شده بود، خاطرنشان کرد: شهردار شیراز پاسخ خود را برای دلیل افتتاح نشدن این پروژه‌ها را بیان کند. یکی از این پروژه‌ها تقاطع مدافعان سلامت است که پیمانکار آن سازمان عمران شهرداری شیراز است و نقش به سزایی در تکمیل رینگ ترافیکی و رفع معضلات موجود و هدایت ترافیک به خارج از محدوده شهری را دارد. اسکندری عنوان کرد: با توجه به مصوبه شورای شهر و ضروت تکمیل این پروژه، شهرداری شیراز متعهد شده در نیمه اردیبهشت ماه این پروژه را تکمیل و به بهره‌برداری برساند و امید است که در زمان مقرر این پروژه افتتاح شود. او با بیان اینکه پاسخگویی مهمترین رکن شفافیت و توسعه شهر با مشارکت شهروندان است، گفت: جمع‌آوری کارگاه و تکمیل عملیات بهسازی باغ ملی در گذر گردشگری حافظیه و در مجاورت ضلع جنوبی این خیابان در آستانه نوروز با وجود پیش‌بینی حضور مسافران نوروزی و سیل عظیم جمعیت بازدیدکننده از آرامگاه حافظ طبق مصوبه شورای شهر به شهرداری تکلیف شد اما عدم تحقق این موضوع از شهرداری شیراز دومین موضوع پرسش از شهردار شیراز است‌.

 

کد خبر 183710

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید