جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ ۰۴:۱۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس؛

تاکنون کسی ایده برگزاری نشست مطبوعاتی را به من نداده بود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس در خصوص برگزاری نشست های خبری از سوی صنعت، معدن و تجارت فارس که مورد مطالبه خبرنگاران قرار گرفته بود، گفت: تاکنون کسی چیزی در این مورد به من نگفته بود و این ایده و مطلب از سوی رسانه ها به من انتقال داده نشده بود.

به گزارش پیام خبر، حمیدرضا ایزدی در جلسه مدیران پاسخگو که در استانداری فارس برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: 400 نیرو در بخش صمت پخش شده اند و بخشی از آنان در حوزه بازرسی هستند و حوزه نظارتی ما گسترده است و این حرف ها نافی فعالیت های ما نیست.

ایزدی اعلام کرد: 114 هزار و 778 بازرسی در فارس در سال 1400 انجام شد و تمام این موارد ثبت سامانه شده و 12 هزار و 500 پرونده به تعزیرات ارجاع شد که 776 هزار میلیارد تومان ارزش آن بوده است

ایزدی با اشاره به معدن خاک نسوز و خاک صنعتی در استان گفت: 90 درصد خاک ها در فارس است و از این نظر رتبه اول را در کشور داریم و 535 واحد در بخش معدن فعال هستند و 152 واحد غیرفعال هستند.

وی در خصوص وضعیت کارخانه آزمایش نیز گفت: سالیان سال است که فعالیت این کارخانه راکد شده و بعد از سفر ریاست جمهوری قرار شد یکی از خطوط تولید راه اندازی شود.

ایزدی تاکید کرد: کارخانه آزمایش در آذر 1400 طرح را ارائه کرد و خط تولید آبگرمکن گازی را در دستور کار قرار می دهد و در اردیبهشت ماه با اشتغال یکصد نفر فعالیت خود را آغاز می کند و تا پایان شهریور ماه 250 نفر و تا پایان سال 500 نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

وی در خصوص برگزاری نشست های خبری از سوی صنعت، معدن و تجارت فارس که مورد مطالبه خبرنگاران قرار گرفته بود، گفت: تاکنون کسی چیزی در این مورد به من نگفته بود و این ایده و مطلب از سوی رسانه ها به من انتقال داده نشده بود اما بازدیدهای دوره ای با حضور اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 183848

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید