پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
سه شنبه, ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ ۱۴:۳۳
زمان مطالعه: 3 دقیقه

دور برگشت مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا؛

رئال مصمم به صعود به نیمه نهایی/بایرن در اندیشه جبران شکست دور رفت

تکلیف دو تیم صعود کننده به نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا، در ورزشگاه برنابئو و مونیخ مشخص می شود.

به گزارش پیام خبر، در شب نخست از دور برگشت مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا، تیم رئال مادرید اسپانیا از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه سه شنبه ۲۳ فروردین ماه به میزبانی ورزشگاه خانگی خود سانتیاگو برنابئو با چلسی انگلیس دیدار می کند.

شاگردان کارلو آنجلوتی در تیم رئال که در دیدار رفت ۳-یک و با درخشش کریم بنزما مقابل چلسی به برتری دست یافتند با اندوخته ای مناسب رودرروی آبی های لندنی قرار می گیرند هرچند در صورت دست کم گرفتن حریف که مدافع عنوان قهرمانی نیز بحساب می اید قطعا جریمه خواهند شد.

توماس توخل سرمربی تیم چلسی در آستانه دیدار مهم با رئال گفت: کار سختی داریم و چالش بسیار سختی است  و این شرایط بخاطر شکست در بازی رفت برای ما پیش امده و بعید به نظر می رسد که نتیجه را برگردانیم اما ارزش این را دارد که تمام تلاش مان را انجام دهیم و شرایط بهتری نسبت به بازی رفت داشته باشیم.

کارلو آنجلوتی سرمربی تیم رئال مادرید هم در خصوص دیدار برگشت با چلسی و پیروزی دور رفت بیان کرد:تیم های بزرگ هرگز تسلیم نمی شوند و این بخشی از روح فوتبال است و چلسی برای پیروزی تلاش خواهد کرد و هیچ تیمی نمی تواند در این سطح از رقابت ها قبل از بازی خود را برنده بداند و ما برای چلسی احترام قائلیم و برای شکست دادن مجدد آن ها در دیدار برگشت و صعود به نیمه نهایی تلاش می کنیم.

روملو لوکاکو مهاجم سرشناس بلژیکی غائب بزرگ تیم چلسی در بازی برگشت مقابل رئال مادرید است.

دیگر دیدار شب نخست دور برگشت مرحله یک چهارم را تیم های بایرن مونیخ آلمان و ویارئال اسپانیا، ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه سه شنبه در ورزشگاه آلیانز آرنا مونیخ برگزار خواهند کرد و شاگردان یولیان ناگلزمن در بایرن باید برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم پایانی با وجود مهاجم خطرناکی مانند لواندوفسکی نهایت تلاش خود را داشته باشند و شکست مسابقه دور رفت را جبران کنند.

ویارئال که در دیدار رفت حریف سرشناس آلمانی را کاملا کنترل کرده و اجازه خودنمایی به آن ها را ندادند و با یک گل به برتری دست یافتند حالا در ورزشگاه خانگی بایرن و هواداران پر شورش ۹۰ دقیقه زمان تا رسیدن به نیمه نهایی پیش رو دارند و باید دید کدام تیم می تواند پیروز میدان لقب بگیرد.

 

کد خبر 183857

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید