پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
جمعه, ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ ۲۱:۳۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۳ بیمار کرونا در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۰ هزار و ۷۷۷ نفر رسید.
به گزارش پیام خبر، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آخرین وضعیت کرونا و واکسیناسیون عمومی علیه این بیماری را در اطلاعیه ای اعلام کرد.
 متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
تاکنون ۶۴ میلیون و ۱۶۷ هزار و ۱۷۴ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۳۰۷ هزار و ۳۶۰ نفر دُز دوم و ۲۶ میلیون و ۶۹۷ هزار و ۱۵۸ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۴۸ میلیون و ۱۷۱ هزار و ۶۹۲ دُز رسید.
در شبانه روز گذشته ۲۹ هزار و ۲۳۸ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.
از دیروز تا امروز ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۹۹۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد که ۳۴۹ نفر از آنها بستری شدند.
مجموع بیماران کرونا در کشور به هفت میلیون و ۲۰۴ هزار و ۴۹ نفر رسید.
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۳ بیمار کرونا در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۰ هزار و ۷۷۷ نفر رسید.
در شبانه روز گذشته در ۱۹ استان، هیچ موردی از مرگ و میر بیماران کرونایی گزارش نشده و در پنج استان نیز، یک نفر جان خود را از دست داده است.
استانهای سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، زنجان، سمنان، چهار محال و بختیاری، قزوین، بوشهر، خراسان شمالی، ایلام، مرکزی، اردبیل، یزد، کردستان، قم، همدان، البرز، خوزستان، مازندران و خراسان رضوی مرگ و میر ۰ و استانهای کرمان، لرستان، کرمانشاه، گلستان و هرمزگان مرگ و میر ۱ نفر داشته اند.
خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۹۳۸ هزار و ۴۸۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند.
یک هزار و ۴۸۳ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند.
تا کنون ۵۰ میلیون و ۳۱۳ هزار و ۳۵۸ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است.
در حال حاضر ۳۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۶۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۹۱ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

 

کد خبر 184395

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید