جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ ۰۲:۱۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرکل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات گفت: اگر تعرفه‌ها در ۲ حوزه تلفن ثابت و دیتا اصلاح و منطقی نشوند نباید انتظاری در بخش توسعه و نگهداری مطلوب از شرکت مخابرات داشته باشیم.
به گزارش پیام خبر، محمدرضا بیدخام در گفت‌وگو با ایلنا، گفت: اگر تعرفه‌ها در ۲ حوزه تلفن ثابت و دیتا اصلاح و منطقی نشوند نباید انتظاری در بخش توسعه و نگهداری مطلوب از شرکت مخابرات داشته باشیم.
مدیرکل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات با بیان اینکه افزایش تعرفه بسته‌های اینترنت ثابت شرکت مخابرات بر اساس تعرفه ابلاغی سال ۹۶ سازمان تنظیم و مقررات صورت گرفته است، گفت: در حوزه اینترنت شرکت مخابرات ۳ سرویس فعال پرسرعت ثابت را با زیرساخت سیم مسی و فیبر نوری به صورت ADSL ، VDSL و FTTH در اختیار مشترکان قرار می‌دهد. وی تصریح کرد: سازمان تنظیم و مقررات در سال ۹۶ کف و سقف تعرفه‌ای برای شرکت مخابرات تعیین کرد و تغییرات در تعرفه بسته‌های اینترنت ثابت بنا به همین کف و سقف تعرفه‌ای صورت گرفته است. بیدخام با اشاره به تغییر نکردن تعرفه تلفن ثابت، افزود: ۱۲ سال است که با وجود تورم ایجاد شده در همه حوزه‌ها تعرفه تلفن ثابت در شرکت مخابرات تغییر نکرده و همین مسئله باعث شده که این شرکت نتواند در زمینه توسعه خود اقدام اساسی انجام دهد. سخنگوی شرکت مخابرات در پاسخ به این پرسش که افزایش تعرفه بسته‌های اینترنت ثابت شرکت مخابرات در حالی رخ داد که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که برنامه‌ای برای افزایش تعرفه‌های اینترنت ندارند آیا شرکت مخابرات خواستار اصلاح نظام تعرفه‌ای است؟ گفت: اگر تعرفه‌ها در ۲ حوزه تلفن ثابت و دیتا اصلاح و منطقی نشوند نباید انتظاری در بخش توسعه و نگهداری مطلوب از شرکت مخابرات داشته باشیم. به گفته بیدخام؛ بدون تردید نظام تعرفه‌ای مخابرات نیازمند اصلاح است و باید متناسب با هزینه‌های شرکت مخابرات تغییر کند. این مقام مسئول افزایش تعرفه بسته‌های اینترنت ثابت را تایید کرد و افزود: این افزایش تعرفه بستگی به نوع دستگاه‌ها داشته است اما با توجه به همان ابلاغیه تعرفه سال ۹۶ سازمان تنظیم مقررات صورت گرفته است. / مخابرات منطقه فارس

 

کد خبر 184646

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید