جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. گردشگری
یکشنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ ۱۶:۴۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری گفت: برند سازی حلوای زرقان از طریق بازاریابی مناسب، بسته بندی جذاب، فعالیت های خلاقانه و شناسایی سلیقه مشتریان میسر می شود.

به گزارش پیام خبر، مهندس محمد فرخ زاده؛ در جلسه برنامه ریزی جشنواره حلوا شکری زرقان گفت: برند سازی حلوای زرقان از طریق بازاریابی مناسب، بسته بندی جذاب، فعالیت های خلاقانه و شناسایی سلیقه مشتریان میسر می شود. معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری بر نقش مهم صنایع بسته بندی در تصاحب بازارهای بین‌المللی تاکید کرد و گفت: کشورهای موفق در بازارهای جهانی در حوزه آموزش های فنی و حرفه ای نگاه ویژه ای به صنایع تبدیلی و بسته بندی دارند و این هنر می تواند مکمل مناسبی به خدمات و بازاریابی صنف حلواسازان باشد که با ایجاد تعدد محصولات حلوا شکری این محصول به یک برند تبدیل گردد. محمد فرخ زاده برگزاری رویداد های سنت محور و بومی را راهبرد مطلوبی برای شناساندن ظرفیت های شناخته نشده استان عنوان کرد و ابراز داشت: رویدادها در هر حوزه ای در دنیا جایگاه ویژه ای دارند و تحول در حوزه های مختلف اقتصادی یکی از ثمرات برگزاری رویداد هاست. فرخ زاده استفاده از فرصت ها و ظرفیت ها را از مهم ترین مسائل مورد پیگیری خواند و افزود:استفاده از فرصت جام جهانی ۲۰۲۲ قطر یک تدبیر بسیار مناسب است که باید حداکثر استفاده از آن را داشته باشیم. معاون استاندار آموزش و انتقال تجربیات به نسل های آینده را یک مهم خواند و افزود:آموزش این مهارت‌ها به نوجوانان نسل بعد و عمل آوری محصولات به صورت ارگانیک باید حفظ گردد و این مهم خود یک گام رو به جلوست. فرخ زاده در پایان به تبلیغات موثر در سایر کلان شهرها و همراهی رسانه ملی در رویداد ها تاکید و تبیین کرد: تبلیغات محیطی جذاب در زمان برگزاری جشنواره های گردشگری در مبادی ورودی استان، هتل های پر ترافیک، فرودگاهها، راه آهن و ترمینال های مسافری بسیار تعیین کننده و اثرگذار است.

 

کد خبر 184688

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید