شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
دوشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۰۳:۲۱
زمان مطالعه: 3 دقیقه

مرحله دوم دور برگشت لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور؛

تاسیسات دریایی در پی تثبیت صدرنشینی/نیم نگاه سپاهان برای صعود به جایگاه نخست

مرحله دوم دور برگشت لیگ برتر هندبال بانوان با دیدار سپاهان با کات و مصاف حساس شاملی با تاسیسات آغاز می شود.

به گزارش پیام خبر، در روز نخست مرحله دوم دور برگشت مسابقات دسته برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور، دوشنبه پنج اردیبهشت ماه تیم تاسیسات دریایی تهران رودرروی شهید شاملی کازرون قرار می گیرد.

تاسیساتی ها که دور برگشت را خوب آغاز نکردند و همین موضوع باعث شد با متحمل شدن شکست مقابل حریفان باعث نزدیکتر شدن سایر تیم ها به صدرجدول شوند با ۱۵ امتیاز در جایگاه نخست جدول رده بندی قرار دارند و برای تثبیت مکانی که در اختیار دارند باید مرحله دوم را با برد مقابل حریفان به پایان برسانند.

عارفه حقیقت بازیکن تیم تاسیسات دریایی تهران در خصوص نتایج کسب شده این تیم و آمادگی برای حضور در مرحله دوم گفت: باتوجه به این که مسابقات بخاطر اردوهای ملی به سال ۱۴۰۱ کشیده شد و همچنین قرارشد در ماه رمضان برگزار شود شرایط تهران برای برگزاری تمرینات در ساعت های  مسابقه امکان پذیر نبود و دیر شروع شدن تمرینات هم علت دیگر نتایج نه چندان مطلوب تیم تاسیسات در دور قبل محسوب می شد.

او اضافه کرد: برای مرحله دوم دور برگشت با برنامه ریزی تمرین کردیم و با قدرت به رقابت ها بر می گردیم و قطعا صدر جدول را تا پایان لیگ برتر ترک نخواهیم کرد.

تیم شهید شاملی کازرون هم که تا پایان دوررفت جایگاهی شایسته در خور مقام نائب قهرمان فصل گذشته نداشت در مرحله نخست دور برگشت با شکست تمامی حریفان بویژه سپاهان با ۱۲ امتیاز به مکان چهارم جدول صعود کرد تا بار دیگر به جمع مدعیان قهرمانی این فصل اضافه شود و قطعا دیدار این تیم با تاسیسات، تماشایی خواهد بود.

در دیگر بازی مهم روز نخست تیم سپاهان اصفهان مقابل کات شاهرود صف آرایی می کند، مصافی که در آن طلایی پوشان دیار نصف جهان که با ۱۴ امتیاز در مکان دوم جدول قرار دارند باید برای رسیدن به صدر از سد کات شاهرودی بگذرند که با ۱۰ امتیاز رده ششم جدول را به خود اختصاص داده است.

سپاهان اصفهان در آخرین مسابقه مرحله نخست دور برگشت این فرصت را داشتند که صدرنشینی لیگ برتر را تجربه کنند که با شکست مقابل شاملی کازرون این شانس را از دست دادند.

در سایر بازی های روز نخست مرحله دوم دور برگشت لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های ایران، شهرداری ملایر رده سومی با یکتا افروز البرز دیدار می کند و سنگ آهن بافق با آتریسا تهران انتهای جدولی رقابت خواهد کرد.

مرحله دوم دور برگشت ایت مسابقات از روز دوشنبه پنج اردیبهشت به میزبانی تهران آغاز و تا روز یکشنبه یازدهم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

 

کد خبر 186718

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید