چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۸:۰۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر مدرسه علمیه منصوریه شیراز از وضعیت بدحجابی در سطح شیراز و ادارات انتقاد کرد و گفت:در کنار امر به معروف و نهی از منکر ارائه خدمات در ادارات به بدحجاب ها ممنوع شود.

به گزارش پیام خبر،حجت الاسلام  حدائق در نشست استاندار فارس با مبلغین قرارگاه عمار ضمن انتقاد از وضعیت بدحجابی در سطح شهر اظهار کرد: حجاب، قانون است. چه طور در ایام کرونا قانون در ادارات به گونه ای بود که نباید به افراد بدون ماسک خدماتی ارائه می شد، اما اکنون برای افراد بدحجاب در ادارات چنین چیزی وجود ندارد، از این رو باید حجاب نیز در ادارات قانون شود و با بدحجابی برخورد صورت گیرد.

مدیر مدرسه علمیه منصوریه شیراز اظهار کرد: در کنار امر به معروف و نهی از منکر ارائه خدمات در ادارات به بدحجاب ها ممنوع شود.

وی همچنین در خصوص وضعیت مساجد نیز خاطرنشان کرد: در برخی شهرستان ها که مبلغین به منظور سرکشی از مناطق محروم حضور یافته اند، گزارش هایی ارائه داده اند که برخی مساجد وضعیت مطلوبی ندارند و متروکه شده اند، از این رو می طلبد برای عمران و آبادانی مساجد فعالیت هایی صورت گیرد. همچنین باید با فعال کردن خانه های عالم نیز می توان گامی در جهت احیای مساجد برداشت.

حجت الاسلام حدائق در خصوص گرانی ها هم گفت: توقع ما از استاندار و مسئولان برخورد با گران فروشان است.

 

کد خبر 186803

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید