پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
سه شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۵:۵۲
زمان مطالعه: 3 دقیقه

اوج هیجان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا؛

جدال اندیشه های گواردیولا با آنجلوتی در چمن سبز اتحاد

تیم های منچسترسیتی و رئال مادرید، بازی رفت دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا را برگزار می کنند.

به گزارش پیام خبر، در بازی نخست از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا، تیم منچسترسیتی انگلیس از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه روز سه شنبه ششم اردیبهشت ماه در ورزشگاه اتحاد با قضاوت استفان کواچ  رومانیایی به مصاف میهمانش رئال مادرید اسپانیا خواهد رفت.

این دیدار قطعا یکی از بازی های جذاب و تماشایی چندسال اخیر لیگ قهرمانان خواهد بود چرا که هر دو تیم در ارائه روش هجومی و دارا بودن بازیکنان طراز اول شهره هستند و از طرفی حضور دو مربی پر افتخار همچون پپ گواردیولا و کارلو آنجلوتی که سابقه کسب این جام را دارند بر زیبایی های این مسابقه خواهد افزود.

در مرحله یک چهارم منچسترسیتی با شکست اتلتیکو مادرید گام به بازی نیمه نهایی گذاشت و رئال مادرید هم در یک بازی دیوانه وار و پرگل به زحمت از پس چلسی انگلیس مدافع عنوان قهرمانی برامد و جواز حضور در جمعه چهار تیم را به دست آورد.

کریم بنزما و وینیسیوس جونیور زوج تهاجمی رئال بهمراه لوکا مودریچ در خط هافبک و تیبو کورتوا در درون دروازه از مردان تاثیرگذار آنجلوتی خواهند بود و در طرف مقابل کوین دیبروینه که به جرات می توان گفت بهترین بازیساز حال حاضر جهان بشمار می رود در کنار ژائو کانسلو، ریاض محرز، فیل فودن، رحیم استرلینگ و برناردو سیلوا، جک گریلیش و ایلکای گوندوغان مردان تاثیرگذار گواردیولا برای تعیین سرنوشت این باز بشمار می روند.

پپ گواردیولا سرمربی تیم منچسترسیتی در آستانه این دیدار حساس گفت:تاریخچه رئال مادرید گویای این است که ما با پرافتخارترین تیم اروپا بازی داریم و عملکرد بازیکنان سرنوشت ساز است و ما فراموش نخواهیم کرد با چه تلاشی به نیمه نهایی رسیدیم و تمام تلاش تیم و بازیکنان سیتی انجام دو دیدار فوق العاده مقابل رئال مادرید و حضور در فینال است.

بهترین خبر برای کارلو آنجلوتی سرمربی رئال مادرید بازگشت دیوید الابا، کاسمیرو و فرلاند مندی به تمرینات است تا این تیم با ترکیب کامل به مصاف سیتیزن ها برود.

تنها تقابل این دو تیم یک هشتم فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا بود که منچسترسیتی با نتیجه مشابه ۲-یک رئال مادرید را شکست داد که ژسوس مهاجم آبی های شهر منچستر که شایعات خروجش از این باشگاه در نقل و انتقالات تابستان پیش رو شنیده می شود ستاره آن دیدارها بود و شاید باز هم نقش تعیین کننده ای برای پپ گواردیولا بازی کند.

 

کد خبر 187164

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید