جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
چهارشنبه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۰۴:۱۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تیم سپاهان ایران با شکستی سنگین مقابل نماینده قطر، از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

به گزارش پیام خبر، در هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا و از گروه D، تیم سپاهان ایران که برای صعود نیاز مبرمی به برد در بازی با تیم صدرنشین الدحیل قطر داشت با نتیجه سنگین ۵-۲ مغلوب شد و از ادامه رقابت بازماند.

در دقیقه ۱۰ نیمه نخست اولونگا گل اول الدحیل را به ثمر رساند اما در دقیقه ۲۱ روی یک ضربه کرنر نژاد مهدی موفق به زدن گل تساوی شد و در ادامه توسط امید نورافکن در دقایق ۲۵ و ۳۶ دو موقعیت تک به تک را از دست داد.

حسرت از دست رفتن موقعیت های نماینده ایران جایی مشخص شد که اولونگا در دقیقه ۳۷ بار دیگر گلزنی کرد و نماینده قطر را پیش انداخت و دقیقه ۴۰ سجاد شهباززاده در مقابل دروازه خالی نتوانست گلزنی کند و دقیقه ۴۲ ادمیلسون جونیور روی یک حرکت انفرادی و ضربه ای تماشایی از پشت محوطه جریمه، الدحیل را ۳-یک پیروز به رختکن برد.

در نیمه دوم سپاهان برای جبران گل های خورده به زمین آمد ولی در دقیقه ۵۰ الدحیل روی پاس جونیور، به گل چهارم توسط ساسی دست یافت و نماینده فوتبال کشورمان در ادامه تنها در دقیقه ۸۲ روی یک ضربه ایستگاهی با ضربه زیبای سروش رفیعی به گل رسید و در استفاده از سایر موقعیت ها ناکام بود تا در دقیقه ۹۰ ادمیلسون جونیور با زدن گل دوم خود، الدحیل قطر را ۵-۲ مقابل سپاهان ایران به برتری برساند و با ۱۵ امتیاز بعنوان صدرنشین گروه D، راهی دور بعد لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا شود.

تیم سپاهان ایران نیز با هفت امتیاز در رده سوم این گروه قرار بگیرد تا وداعی تلخ با این رقابت ها داشته باشد تا محرم نویدکیا علاوه بر ناکامی در لیگ برتر و جام حذفی فوتبال ایران، حالا در مسابقات آسیایی نیز نتیجه نگیرد.

باید دید با توجه به عملکرد ضعیف کادرفنی سپاهان در فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ باز هم محمدرضا ساکت مدیر عامل این تیم بنای حمایت از آن ها را خواهد داشت یا پایان این فصل لیگ برتر شاهد تغییر بر روی نیمکت سپاهان خواهیم بود.

 

کد خبر 187651

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید