پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
چهارشنبه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۰۶:۰۹
زمان مطالعه: 2 دقیقه

مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا؛

سیتیزن ها پیروز دور رفت مقابل رئال/90 دقیقه داغ و مهیج در برنابئو باقیست

دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا با پیروزی نزدیک و پرگل منچسترسیتی مقابل رئال مادرید به پایان رسید.

به گزارش پیام خبر، در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه های اروپا، تیم منچسترسیتی انگلیس به میزبانی ورزشگاه اتحاد، میهمانش رئال مادرید اسپانیا را در دیداری پرگل، جذاب و تماشایی با نتیجه نزدیک ۴-۳ شکست داد تا بازی برگشت همچنان داغ بماند و تکلیف تیم صعود کننده به فینال مشخص نباشد.

کوین دیبروینه در دقیقه ۲، گابریل ژسوس در دقیقه یازده، فیل فودن در دقیقه ۵۳ و سیلوا در دقیقه ۷۴ برای منچسترسیتی گلزنی کردند.

کریم بن زما نیز در دقایق ۳۳ و ۸۲ و وینیسیوس جونیور در دقیقه ۵۵، زننده ۳ گل رئال مادرید بودند.

کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید به زدن ۲ گل مقابل منچسترسیتی، برای نخستین بار در دوران ورزشی‌ خود موفق شد حداقل ۴۰ گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر برساند که این موضوع از زمان ترک رونالدو در سال ۲۰۱۸، برای اولین بار اتفاق می افتد که یک بازیکن این تیم موفق به ثبت چنین رکوردی می‌شود.

پپ گواردیولا در پی رسیدن به نخستین سرمربی تاریخ لیگ قهرمانان است که می‌تواند در سه فصل متفاوت رئال‌مادرید را از مرحله گروهی رقابت‌ها حذف کند چرا که او پیش از این به همراه بارسلونا در فصل ۲۰۱۱-۲۰۱۰ و با منچسترسیتی در فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ موفق شده کهکشانی‌ها را از لیگ قهرمانان حذف کند.

کوین دی بروینه هافبک منچستر سیتی، با گلزنی در ثانیه ۹۳ بازی مقابل رئال مادرید موفق شد رکورد سریع‌ترین گل در تاریخ بازی‌های نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را به نام خود ثبت کند.

دیدار برگشت دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا میان رئال مادرید اسپانیا و منچسترسیتی انگلیس چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید برگزار می شود.

 

کد خبر 187654

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید