پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. استان ها
چهارشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۷ ۱۲:۲۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
استاندار جدید فارس گفت: با مردم، برای مردم و همراه مردم، راه را طی و با احترام به همه احزاب و حرکت در مشی اعتدال فعالیت خواهم کرد.

به گزارش پیام خبر، عنایت الله رحیمی، در آیین معارفه استاندار فارس با حضور معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور ضمن تشکر از فعالیت های استاندار پیشین و سرپرست استانداری گفت: با تاکید بر مشورت از نخبگان روش های مدیریتی را ارتقا خواهم داد.

استاندار جدید فارس با اشاره به ظرفیت ها و چالش ها، اظهار کرد: مهمترین ظرفیت استان، عشق مردم فارس به نظام با مدرک تقدیم ۱۵ هزار شهید است که سرمایه ای برای نظام محسوب می شود.

وی با اشاره به حرم حضرت شاهچراغ (ع) و بقاع متبرکه گفت: اینها ظرفیت های ترویج رونق گروشگری مذهبی و کسب درآمد هستند، همچنین بیش از ۵ هزار کارخانه و تولیدی یکی دیگر از ظرفیت های استان در حوزه صنعت است.

رحیمی با بیان اینکه می توان از این ظرفیت ها در جهت پیشرفت استان بهره برد، تاکید کرد: بر چالش ها و کاستی ها واقفیم که با همکاری تمام دستگاه و استفاده از پتانسل های نهفته آشکار برای پیشبرد اهداف نظام و دولت تدبیر و امید استفاده خواهیم کرد.

استاندار جدید فارس متذکر شد: با مردم، برای مردم و همراه مردم، راه را طی و با احترام به همه احزاب و حرکت در مشی اعتدال فعالیت خواهم کرد، همچنین توسعه اقتصادی، تقویت بخش خصوصی، تقویت احزاب واقعی سیاسی، ایجاد بستر مناسب برای نقش آفرینی جوانان و بانوان و غیره از اهداف مدنظر است.

 

کد خبر 18838

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید