جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. استان ها
چهارشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۷ ۱۲:۴۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: ۱۸۰ شرکت در قالب ۵۶۳ غرفه از سراسر نقاط کشور و نمایندگان محصولاتی از کشورهای ترکیه و چین در بیست و ششمین نمایشگاه تخصصی مبلمان منزل و دکوراسیون داخلی شیراز حضور دارند.

به گزارش پیام خبر، سید محمود موسوی در افتتاحیه بیست و ششمین نمایشگاه تخصصی مبلمان منزل و دکوراسیون داخلی در شیراز از به کار گیری پنج سالن سرو، بهار، نرگس، ملاصدرا و حافظ و همچنین فضای باز نمایشگاهی جهت ارائه و به نمایش گذاشتن جدیدترین محصولات و خدمات مشارکت کنندگان این عنوان خبر داد و گفت: صنعت تولید مبل و مصنوعات چوبی یکی از سه صنایع نخست و مطرح در میان صنایع کوچک جهان و یکی از سود آور ترین و زود بازده ترین صنایع جهان محسوب می شود که در واقع این جایگاه نشان دهنده ی ظرفیت های بسیار بالا، قدرت اشتغال زایی و نقش مؤثر این صنایع در اقتصاد کشورها است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس بیان کرد: 180 شرکت در قالب 563 غرفه از سراسر نقاط کشور و نمایندگان محصولاتی از کشورهای ترکیه و چین در این نمایشگاه حضور دارند و 37 درصد این مشارکت کنندگان را تولیدکنندگان و فعالان عرصه مبلمان و دکوراسیون استان فارس تشکیل داده اند.

وی افزود: بیشتر زمینه فعالیت غرفه داران این نمایشگاه تولید انواع مبلمان و سرویس خواب، سرویس نهارخوری، کاور مبل، میز تلویزیون، انواع تشک و خوشخواب، لوستر، دکوراسیون داخلی و غیره است.

موسوی از ضمانت خرید از این نمایشگاه خبر داد و تشریح کرد: عموم بازدید کنندگان جهت انعقاد قرارداد خرید مبلمان در این نمایشگاه می توانند حداکثر 20 درصد مبلغ فاکتور را پرداخت کنند و مابقی مبلغ قرارداد را هنگام تحویل سفارش و اطمینان از سلامت کالا پرداخت کنند و در صورت بروز مشکل شرکت مجری برگزار کننده متعهد است مبلغ بیعانه پرداخت شده را بازگرداند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با بیان اینکه در صورتی که سفارش بدون بررسی سلامت کالا تحویل گرفته شود این شرکت و مجری نمایشگاه هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت، یادآور شد: تمامی علاقمندان و عموم بازدیدکنندگان می توانند تا روز شنبه مورخ 22 دی ماه 1397 جهت بازدید از این نمایشگاه همه روزه از  ساعت 16 تا 21 به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس مراجعه کنند.

 

کد خبر 18846

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید