جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۰۲:۰۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
استاندار فارس گفت: همچون گذشته از تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز حمایت می کنیم و برای هر برد پاداش ویژه ای به بازیکنان پرداخت خواهد شد.

به گزارش پیام خبر، محمد هادی ایمانیه در دیدار با بازیکنان تیم فجر سپاسی افزود: برای مردم و به ویژه جوان‌ها ورزش به خصوص فوتبال اهمیت دارد و یکی از راه‌های پیشرفت جامعه این است که از تیم‌های ورزشی و آن هم تیم فوتبال حمایت کنیم چرا که جوانان فوتبال دوست هستند.

وی خطاب به بازیکنان فجر نیز گفت: شما افتخار دارید که با نام شهید عزیزی که روی تیم نام گذاری شده می‌کنید درحالیکه در کشور تیمی با این مشخصات ارزشی نداریم. ایمانیه با بیان اینکه لازمه جوانی، انگیزه، انرژی و غیرت است، افزود: بطور یقین انرژی و غیرت شما هر مشکل و هر بن بستی را باز خواهد کرد. استاندار فارس تاکید کرد: همچون گذشته از این تیم حمایت خواهیم کرد و برای هر برد پاداش ویژه پرداخت می‌شود. فرمانده سپاه فجر فارس هم در این دیدار با اظهار اینکه برای این تیم هر چه وعده دادیم سعی داشتیم عملی کنیم، گفت: هرچند از نظر مالی مشکل داشتیم اما تیم از نظر پشتیبانی و زیر ساخت ها مشکلی ندارد و همه چیز فراهم است. سردارسرتیپ دوم یدالله بوعلی ادامه داد: از ابتدا پای تیم بوده ایم و بازهم خواهیم بود هر چند یک مقدار زمان را از دست دادیم. وی اضافه کرد: با آمدن سراسیایی سرمربی جدید، روند تیم تغییر کرده که در بازی مقابل آلومینیوم اراک مشهود بود. بوعلی افزود: بخشی از کمک ها انجام شده و بخش دیگر نیز ظرف هفته های آینده عملی خواهد شد.

 

کد خبر 188571

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید