جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. فرهنگ و ادب
یکشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۷:۴۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نخستین فیلمواره خلیج فارس به مناسبت روز ملی خلیج فارس در خوزستان و سه استان دیگر به مدت 3 روز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پیام خبر از خوزستان، نخستین «فیلمواره خلیج‌فارس» به‌ مناسبت روز ملی خلیج‌فارس از ۱۰ اردیبهشت آغاز شده به‌مدت سه روز ادامه دارد.

این فیلمواره همزمان در چهار استان خوزستان، هرمزگان، بوشهر و سیستان و بلوچستان توسط دفاتر انجمن های سینمای جوان در این استان‌ها، برگزار می‌شود.

برنامه های مجازی این فیلمواره شامل نمایش فیلم‌هایی با موضوع خلیج‌فارس و میراث فرهنگی استان‌ها در وبسایت میدیو به نشانی www midio.ir، نمایش ۲۲ عکس از چهار استان تا سه روز در وبسایت میدیو به صورت رایگان، برگزاری نشست‌های مجازی است که امروز و فردا با حضور ۱۴ فیلمساز و عکاس توسط انجمن سینمای جوان اهواز برگزار می‌شود.

برنامه‌های حضوری این فیلمواره در سه شهر اهواز، آبادان و دزفول برگزار می شود که شامل افتتاحیه در آبادان به همراه نمایش فیلم، نمایش چهار باکس فیلم‌های کوتاه به مناسبت خلیج فارس ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت در اهواز، افتتاح نمایشگاه عکس گروهی با حضور عکاسان از چهار استان ۱۶ اردیبهشت در اهواز و نمایش فیلم و نشست‌های آسیب‌شناسی و نقد و بررسی آثار در روزهای ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت در دزفول است.

نخستین فیلمواره خلیج‌فارس به صورت مشترک توسط انجمن سینمای جوانان ایران و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شده و در استان خوزستان با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان صورت گرفته است.

 

کد خبر 188607

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید