جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۹:۳۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه
درآستانه روز وهفته بزرگداشت مقام معلم، استاندار فارس به همراه مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی دیگر از مسوولین ارشد فارس در تعدادی از مدارس شیراز به صورت سرزده حضور یافتند و با اهدای شاخه گل و روز معلم را به از فرهنگیان این مدارس تبریک گفتند.

به گزارش پیام خبر،در آستانه روز و هفته بزرگداشت مقام معلم،دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، لطف الله شیبانی فرماندار شیراز، محمد خلیل عسکری، مدیر کل آموزش و پرورش فارس، بهروز پرنیان رییس آموزش و پرورش ناحیه دو شیراز با حضور در تعدادی از مدارس شهر شیراز با اهدای شاخه گل،روز معلم را به معلمین این مدارس تبریک گفتند.

اولین مدرسه ای که استاندار و مدیر کل آموزش و پرورش فارس درآن حضور یافتند و به معلمین آن، روز معلم را با اهدای شاخه گل تبریک گفتند دبیرستان  سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود که این مدرسه اولین واحد نامگذاری شده درفارس به نام این شهید بزرگوار پس از شهادتش است. در حاشیه این مراسم استاندار فارس تکریم مقام و جایگاه معلم را یکی از وظایف اصلی دانست که در دین مبین اسلام نیز به آن اشاره شده است. دکتر محمد هادی ایمانیه افزود: رهبر انقلاب در فرمایشات چندین ساله خود مسئله تکریم مقام معلم  وحمایت از آموزش وپرورش را از اولویت های اصلی عنوان کردند که همه دستگاه های اجرایی باید به آن بپردازند.  

 

کد خبر 188615

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید