جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۲۳:۰۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس:

لزوم انتصاب بانوان شایسته در رده های مدیریتی استان فارس

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با بیان اینکه انتصاب بانوان در پست های مدیریتی مورد تاکید استاندار است، اظهار کرد: سهم مطلوبی از مدیریت استان به بانوان شایسته اختصاص یابد.

به گزارش پیام خبر، عبدالعلی کریمی در شورای اداری استان با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین گفت: «روز قدس» یادگار ماندگار رهبر کبیر انقلاب اسلامی است و امیدواریم بتوانیم ستم های رژیم جعلی اسرائیل به مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با بیان اینکه شعار سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین است، گفت: برنامه های شاخصی برای دستگاه های اجرایی تدوین شده است. کریمی روز «روابط عمومی» را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: مطبوعات و رسانه ها پل بین دستگاه های اجرایی و مردم هستند؛ بنابراین می توانند در عرضه جهاد تبیین کارساز باشند و اقدامات خوب خود را به اطلاع مردم برسانند. وی در ادامه به گلایه های جراید محلی استان نسبت به عدم اهتمام دستگاه های اجرایی برای دریافت اشتراک اشاره کرد و گفت: بنابه دستور استاندار محترم، تمامی دستگاه های اجرایی بایستی از هر روزنامه محلی یک نسخه اشتراک تهیه کنند. معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس، ارتباط بیشتر و موثر «مدیران با اصحاب رسانه» را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: ارتباط بیشتر مسئولین با اصحاب رسانه برای اطلاع رسانی فعالیت ها و خدمات مورد تاکید استانداری است؛ بنابراین مسئولین استان نسبت به این موضوع اهتمام ویژه ای داشته باشند. کریمی، برنامه ابتکاری روابط عمومی استانداری فارس با عنوان سلسله نشست های «مدیران پاسخگو» را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: مدیران وقتی دعوت می شوند توجه ویژه ای داشته باشند چراکه هم شرح فعالیت دستگاه های اجرایی ارایه می شود و هم مشکلات مرتبط توسط خبرنگاران بیان خواهد شد؛ بنابراین می تواند راهگشا باشد. وی با اشاره به دستور ویژه استاندار محترم برای توجه به «نمازخانه ادارات» گفت: نمازخانه ادارات باید در شان اداره و ارباب رجوع باشد؛ بنابراین تا پایان اردیبهشت ماه ادارات نسبت به ساخت و یا مرمت نماز خانه اقدام کنند. کریمی با بیان اینکه انتصاب بانوان در پست های مدیریتی مورد تاکید استاندار محترم است، اظهار کرد: سهم مطلوبی از مدیریت استان به بانوان شایسته اختصاص یابد.  

 

کد خبر 188630

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید