پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۰۴:۱۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دکتر ایمانیه با حضور در صحن شورای شهر شیراز ضمن اشاره به جلسه رفع اختلاف با حضور شهرداری و رییس شورای شهر شیراز تاکید کرد که حداکثر افزایش عوارض مطابق مصوبه شورای حل اختلاف باشد.

به گزارش پیام خبر، دکتر محمد هادی ایمانیه در صحن شورای شهر شیراز ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، دلیل حضور خود را افزایش عوارض شهری و سهم شهرداری شیراز عنوان کرد و گفت: در شرایط موجود کشور و استان فارس به گرانی و مشکلات اقتصادی مردم دامن نزنیم.

نماینده عالی دولت در فارس تصریح کرد: اگر برای بخشی از مردم گرانی انجام دهیم تا برای بخشی دیگر خرج کنیم، ثابت شده که این بار روی دوش همه اقشار تقسیم خواهد شد. دکتر ایمانیه افزایش قیمت عوارض مسکن را مورد اشاره قرار داد و گفت: بدون شک پس از افزایش قیمت ها در لوکس ترین منطقه شهر، تاثیر خودش را در نقاط دیگر و سایر اقلامی که ربطی به مسکن ندارد نیز  خواهد گذاشت. استاندار فارس با اشاره به جلسه رفع اختلاف با حضور شورای شهر و شهردار شیراز و نتایج آن، گفت: مقرر شد که متوسط افزایش هزینه ها نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد باشد. دکتر ایمانیه از اعضای شورای شهر شیراز، رئیس شورا و شهردار شیراز تشکر کرد و خواست تا بر روی این توافق ایستادگی کنند که شهر را بتوان به خوبی کنترل کرد. نماینده عالی دولت در فارس با بیان اینکه ۴۰ درصد از جمعیت استان فارس در شهر شیراز ساکن هستند،  تاکید کرد که اگر شیراز را خوب اداره کنیم به الگویی برای شهر های دیگر استان تبدیل خواهد شد و تاثیر خودش را در مدیریت بهینه دیگر شهر ها خواهد گذاشت.

 

کد خبر 188653

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید