پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۰۰:۰۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
استاندار فارس ضمن تشکر از همراهی دستگاه های مختلف استان در جهت کمک به مردم در ایام کرونا، خاطرنشان کرد که این همدلی موجب شد تا یکی از کمترین آمار مرگ ناشی از کرونا به استان فارس اختصاص یابد.

به گزارش پیام خبر، دکتر محمد هادی ایمانیه در آیین تجلیل از مدافعان سلامت که در حسینیه ثارالله(ع) شیراز برگزار شد، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای حاضرین گفت: خیلی از ادارات، گروه های مردمی و... وارد میدان شدند اما افرادی به صورت ویژه به مبارزه با کرونا پرداختند.

دکتر ایمانیه با بیان اینکه راه اندازی واکسیناسیون شبانه روزی کویید ۱۹ برای اولین بار از شیراز و حسینیه ثارالله(ع) شروع شد، گفت: این کار ابتکاری حرکت جالبی بود چراکه برای اولین بار در سطح کشور شکل گرفت. استاندار فارس، همدلی مردم در نهضت کمک های مومنانه را مورد توجه قرارداد و خاطرنشان کرد: در طرحی جالب نذورات مردم در آشپزخانه بیمارستان شهید فقیهی پخت می شد و بعد از اجرای مراسم مذهبی در بیمارستان، اطعام متبرک در بین بیماران و پرسنل توزیع می شد که این کار باعث افزایش روحیه در بین بیماران و مدافعان سلامت بود. نماینده عالی دولت در فارس با اشاره به بکارگیری موقوفات در راستای مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد که تلاش اوقاف و سپاه در جای جای استان فارس در مبارزه با ویروس کرونا و نهضت کمک های مومنانه نمایان شد.

 

کد خبر 188708

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید