جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
چهارشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۰۲:۵۴
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بازی استقلال و سپاهان در نقش جهان و پرسپولیس با پیکان در آزادی، تب لیگ برتر را در درجه جوش قرار می دهد.

به گزارش پیام خبر، در دومین روز از هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه تیم سپاهان اصفهان با حضور تماشاگرانش به میزبانی ورزشگاه نقش جهان به مصاف استقلال تهران می رود.

این دیدار که مهمترین مسابقه این هفته به شمار می رود بدلیل حضور استقلال ۵۶ امتیازی در صدر و سپاهانی که با ۴۵ امتیاز جایگاه سوم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده دارای اهمیت بسیاری است چرا که آبی های پایتخت در پی تداوم رکورد شکست ناپذیری و کسب ۳ امتیاز و حفظ فاصله با تیم رده دومی پرسپولیس هستند و از طرفی طلایی پوشان دیار نصف جهان که با خاطره تلخ حذف از لیگ قهرمانان آسیا به ایران بازگشتند، امیدوارند با شکست استقلال، دل هواداران شان را شاد کنند.

معضل استقلالی ها در این دیدار محرومیت رافائل سیلوا دفاع برزیلی آن ها محسوب می شود که باید دید عارف غلامی و محمد دانشگر در غیاب این بازیکن، می توانند مقابل مهاجمان زهرداری مانند سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو موفق ظاهر شوند.

این بازی حساس را موعود بنیادی فرد و کمک هایش علی میرزابیگی و فرهاد مروجی کمک داور شیرازی قضاوت می کنند.

دیگر بازی مهم این هفته را ساعت ۲۰ و ۴۰ دقیقه روز چهارشنبه تیم های همشهری پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می کنند جایی که شاگردان یحیی گل محمدی برای عقب نماندن از کورس قهرمانی باید ۳ امتیاز این بازی را کسب کرده و امیدوار به شکست استقلال مقابل سپاهان باشند.

مجتبی حسینی سرمربی پیکان نیز در رقابت های این فصل نشان داده به راحتی به هیچ تیمی باج نمی دهد و با بازیکنان جوان و جویای نامش که تا پایان هفته ۲۴، با ۳۳ امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی قرار دارند حریف سرسختی برای قرمزپوشان پایتخت خواهند بود.

حمید مطهری مربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان گفت:در مورد بازی با پیکان مهمترین نکته این است که تمرکز بالایی داشته باشیم و نگاه به سایر موضوعات تمرکز تیم را پایین می‌آورد، از لحاظ فنی پیکان تیم باانگیزه و دونده‌ای است و ما باید حواس‌ مان جمع باشد و در بازپس‌گیری توپ باهوش عمل کنیم تا از پیکان ضربه نخوریم و راه‌های رسیدن به گل پیکان را با توجه به شناختی که داریم، مرور کردیم.

او افزود:بند کفش‌های‌ مان را خیلی محکم‌تر از قبل برای این بازی می‌بندیم؛ طوری فکر می‌کنیم که انگار این بازی آخرین بازی عمرمان است و آنقدر این بازی برای ما مهم است که باید خیلی باتلاش و باصلابت کار کنیم.

پرسپولیس با ۵۰ امتیاز در مکان دوم جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال رضا عادل و کمک هایش مهدی عالیقدر و حسن انتظاری را برای قضاوت بازی پرسپولیس و پیکان انتخاب کرده است.

تیم فولاد خوزستان پس از صعود به مرحله دوم لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا با روحیه بالا به لیگ برتر فوتبال بازگشته و در هفته ۲۵ از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه رقابتی جذاب را با میهمانش گل گهر سیرجان خواهد داشت.

فولاد با ۳۸ امتیاز در رده چهارم و گل گهر با ۳۵ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی این مسابقات قرار گرفتند.

در سایر بازی های هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران هم هوادار تهران با ذوب آهن اصفهان و آلومینیوم اراک با نساجی مازندران قهرمان جام حذفی بازی می کنند.

 

کد خبر 188756

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید