چهارشنبه, ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
پنج شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۴:۲۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رئال مادرید در دقیقه ۹۰ کامبک زد و با تعویض طلایی آنجلوتی، منچسترسیتی را شکست داد و فینالیست لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا شد.

به گزارش پیام خبر، در دیدار دوم از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیک قهرمانان باشگاه های اروپا، تیم رئال مادرید با شکست ۳-یک منچسترسیتی در وقت های اضافه جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا را به دست آورد.

نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید و تیم منچسترسیتی انگلیس در دقیقه ۷۳ نیمه دوم توسط ریاض محرز از رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پیش افتاد و در حالی که این برتری تا دقیقه ۸۹ ادامه داشت و همه چیز آماده صعود شاگردان پپ گوادیولا بود اما در دقیقه ۹۰ و ۹۱ رودریگو تعویض طلایی کارلو آنجلوتی با دوگل امیدها را به تماشاگران اسپانیایی بازگرداند تا همه چیز در مجموع دو‌ بازی رفت و برگشت،پنج-پنج مساوی شود و تکلیف تیم صعود کننده به فینال به دو وقت ۱۵ دقیقه اضافه کشیده شود.

در پنجمین دقیقه از وقت اضافه اول کریم بنزما فرشته نجات رئالی ها در این فصل لیگ قهرمانان، گل سوم را نیز وارد دروازه منچسترسیتی کرد و در نیمه دوم وقت اضافه گلی وارد دروازه ها نشد تا مادریدی ها ۳-یک برنده این مسابقه و ۶-۵ پیروز دو دیدار رفت و برگشت باشند و حریف لیورپول در فینال لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا شوند.   

بازی رفت این دو تیم به میزبانی ورزشگاه اتحاد را پپ گوادیولا و بازیکنانش در دیداری پرگل ۴-۳ بسود خود به پایان برده بودند.

کارلو آنجلوتی به نخستین سرمربی تبدیل شد که پنج بار به فینال لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا می رسد.

رودریگو بازیکن تعویضی رئال که در دقیقه ۶۸ نیمه دوم مقابل منچسترسیتی به بازی آمد و زننده دو گل این تیم هم بود، به نخستین بازیکنی تبدیل شد که بعد از دقیقه ۹۰ موفق به ثبت دبل در تاریخ لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا می شود.

فینال فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ این رقابت ها روز شنبه هفت خردادماه در ورزشگاه استادو فرانس شهر پاریس میان تیم های لیورپول انگلیس و رئال مادرید اسپانیا برگزار می شود.

 

کد خبر 188843

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید