جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
جمعه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۹:۱۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بازی اول فینال لیگ برتر هندبال مردان ایران میان تیم های سپاهان اصفهان و شاملی کازرون، هفدهم اردیبهشت برگزار می شود.

به گزارش پیام خبر، دیدار نخست فینال رقابت های دسته برتر هندبال مردان باشگاه های کشور، ساعت ساعت ۱۶ روز شنبه هفدهم اردیبهشت ماه میان تیم های سپاهان اصفهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون به میزبانی تالار هندبال فدراسیون برگزار خواهد شد.

جدال تیم های شاملی و سپاهان برای تماشاگران هندبالی قطعا جذاب خواهد بود چرا که مصاف دو تیم در مرحله گروهی هم برای هرکدام از این تیم ها یک برد و یک شکست بهمراه داشت.

از طرفی در دور گروهی لیگ برتر هندبال مردان نمایندگان اصفهان و فارس با امتیاز مشابه ۳۴ و بر اساس بازی رودررو در مکان اول و دوم جدول رده بندی قرار گرفتند و به مرحله پلی اف رسیدند.

در دور پلی اف نیز شاملی کازرون مقابل ذوب آهن به برتری دست یافت و سپاهان اصفهان موفق به شکست مس کرمان شد 

مجید رحیمی‌زاده سرمربی تیم هندبال سپاهان اصفهان گفت:تیم شاملی سرمایه‌گذاری خوبی در هندبال ایران انجام داده و مطمئنم مصاف زیبایی را در فینال شاهد خواهیم بود.

محمدرضا رجبی سرمربی تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون هم در خصوص دیدار نهایی با سپاهان بیان کرد:سپاهان از تیم‌های ریشه دار و قدیمی هندبال ایران است رقیب دشواری برای شاملی در بازی فینال بشمار می‌آید و هدف ما ارائه دیداری تماشاگر پسند و کسب عنوان قهرمانی است.

در مسابقه دور رفت مرحله گروهی که مهرماه سال گذشته به میزبانی تهران برگزار شد نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با نتیجه نزدیک ۲۵-۲۳ نماینده اصفهان را از پیش روبرداشت و در دیدار دور برگشت که ۱۶ اسفندماه سال ۱۴۰۰ برگزار شد طلایی پوشان سپاهان ۲۲-۱۹ نماینده فارس را مغلوب کردند.

 

کد خبر 188899

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید