جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۸:۵۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز:

30 شهریور پایان مهلت ارسال آثار همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر»

معاون فرهنگی شهرداری شیراز با اشاره به اینکه همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر»در رشته های شعر، داستان و روایت، خاطره نویسی، اینفوگرافی و نرم افزارهای تلفن همراه برگزار می شود، گفت:30 شهریور پایان مهلت ارسال آثار است.

به گزارش پیام خبر،مصطفی مشفقیان،در نشست خبری سومین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» گفت: تلاش و کوشش انقلابی برای ترویج روحیه انقلابی و مهدوی در میان حوزه های علمیه مشهود است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیرازبا اشاره به اینکه شهرداری شیراز با افتخار در بعد اجرایی همایش همکاری می کند، تاکید کرد: این همایش در 2 عرصه علمی و پژوهشی و هنری برگزار می شود.

معاون فرهنگی شهرداری شیرازبا اشاره به اینکه این همایش در رشته های شعر، داستان و روایت، خاطره نویسی، اینفوگرافی و نرم افزارهای تلفن همراه برگزار می شود، اظهار کرد: آثار توسط طلبان و روحانیون جمع آوری می شود.

وی با اشاره به اینکه در دور دوم هم از حوزه های علمی نجف اشرف و کربلای معلی هم آثار علمی و پژوهشی دریافت شد و همایش چهارم به صورت بین المللی برگزار می شود، تاکید کرد: تولیدات علمی و پژوهشی که در دور اول و دوم جمع آوری شده است در پایگاه استنادی جهان اسلام نمایه و کتاب آن هم در همایش سوم رونمایی می شود.

مشفقیان با اشاره به اینکه این همایش در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می شود، اظهار کرد: در دور گذشته 350 اثر هنری و حدود 800 اثر علمی و پژوهشی دریافت شد و تصور اینست که به خاطر کشوری شدن این همایش تعداد آثار افزایش یابد.

مشفقیان با تاکید بر اینکه 30 شهریور پایان مهلت ارسال آثار است و عزیزان می توانند از طریق سامانه hamayeshhf.com نسبت به ارسال آثار اقدام کنند، اضافه کرد: در 2 دور اول نمایشگاه دستاوردهای همایش برپا شد و امسال هم برپا می شود.

بر اساس این گزارش در ادامه، معین سامانیان، معاون فرهنگی نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارسهم گفت: حوزه علمیه «منصوریه» و شهرداری شیراز برای برپایی این همایش پای کار آمدند و این همایش با توجه به تشدید بحران کرونا شاهد برگزاری این همایش نبودیم و امسال با یک شکوه جدی برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 189200

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید