پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۲۰:۱۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، هشت بیمار کرونا در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۱ هزار و ۲۳۲ نفر رسید.
به گزارش پیام خبر، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای از شناسایی ۳۸۳ بیمار جدید کرونا و فوت هشت بیمار دیگر در کشور در شبانه روز گذشته خبر داد.
تاکنون ۶۴ میلیون و ۴۴۸ هزار و ۷۳۶ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۷۲۴ هزار و ۵۰۸ نفر دُز دوم و ۲۷ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۲۱۶ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۴۹ میلیون و ۵۱۵ هزار و ۴۶۰ دُز رسید.
در شبانه روز گذشته ۴۰ هزار و ۳۵۵ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.
از دیروز تا امروز ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۸۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی و ۶۵ نفر از آنها بستری شدند.
مجموع بیماران کرونا در کشور به هفت میلیون و ۲۲۸ هزار و ۴۳۴ نفر رسید.
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، هشت بیمار کرونا در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۱ هزار و ۲۳۲ نفر رسید.
خوشبختانه تا کنون هفت میلیون ۲۲ هزار و ۹۱۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند.
۷۵۵ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند.
تا کنون ۵۱ میلیون و ۸۰۸ هزار و ۴۴۶ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است.
در حال حاضر صفر شهرستان در وضعیت قرمز، ۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۵۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۸۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

 

کد خبر 189837

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید